Volvo nummer gevraagd voor nivomats '92 GLT sedan.

Gestart door NinaPaul, 22-07-2012 14:09:38

Vorige topic - Volgende topic

NinaPaul

Hoi allen,

Ik ben afgelopen week naar de Volvo dealer (Leuven) geweest maar die had geen tijd/zin om me te helpen.
Mijn vragen zijn de volgende:
-Is er een nivomat set voor mijn auto beschikbaar?
-Is deze set inclusief veren, bouten en moeren?
-Welk nummer heeft deze set?
-Wat moet ik eventueel extra bestellen?

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

JeffreyC

Citaat van: NinaPaul op 22-07-2012 14:09:38
Hoi allen,

Ik ben afgelopen week naar de Volvo dealer (Leuven) geweest maar die had geen tijd/zin om me te helpen.
Mijn vragen zijn de volgende:
-Is er een nivomat set voor mijn auto beschikbaar?
-Is deze set inclusief veren, bouten en moeren?
-Welk nummer heeft deze set?
-Wat moet ik eventueel extra bestellen?

Als het goed is, is er een complete set te bestellen. Dit is in ieder geval wat ik te horen kreeg toen ik een paar weken terug bij de dealer was ( let wel, was voor de T-5R )
In deze set zouden de nivomats zitten met veren, stabilisator stang en bevestigings materiaal.

Verdere info heb ik niet met betrekking tot: welke auto's wel of niet en onderdeel nummers.
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

Sbv

Als set is het in ieder geval goedkoper dan alle losse onderdelen

maruska

onderdeelnummers heb ik in de link staan...
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

NinaPaul

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz