Intec Valve Protector vs Elektronische Flashlube

Gestart door Marty__Mouse, 24-07-2012 14:51:17

Vorige topic - Volgende topic

NinaPaul

CiteerDoor de bovenste slang eraf te halen en in het potje te kijken, kan je zelfs als professioneel geen oordeel over de toestand geven.

Stond niet bij hoe hij is gecontroleerd, ik ga er van uit dat een professional goed controleert!

CiteerIk denk dat je het reinigen van een complete carterventilatie schromelijk onderschat.  Met "het doorblazen van een slang" ben je er niet.
Veel meer heb ik bij mijn auto niet moeten doen, vandaar dat ik ook zeg dat je ze niet allemaal over 1 kam kan scheren.
Maar ik ben tegen "standaard vervangen" eerst kijken dan beslissen.
En ja als er 4 slangen slecht aan toe zijn, kan je wel zeggen alles beter vervangen. Maar ook dan heb je dus eerst gekeken :D
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

-D©©©L-

Citaat van: NinaPaul op 02-08-2012 20:21:27
ik ga er van uit dat ...

Assumption is the mother of all major fuck-ups.

NinaPaul

Citaat van: -D©©©L- op 02-08-2012 20:26:35
Citaat van: NinaPaul op 02-08-2012 20:21:27
ik ga er van uit dat ...

Assumption is the mother of all major fuck-ups.

Omdat het een professional is, dan ga ik van kunde uit.
Dat is dus wat ik de hele tijd duidelijk probeer te maken, heb je er geen vertrouwen in, zoek een betere.
Jij controleert de bakker ook voordat je zijn brood eet? De slager? De loodgieter? Je collega's? etc.
Dan heb je een bijzonder druk leven!

Ik ga er liever vanuit dat de bakker weet hoe hij een brood bakt en wanneer ik meer-granen vraag dat ook wordt gegeven.
Maar daar mag je een andere mening over hebben natuurlijk :D
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

GeertM2

Ik ga er van uit dat een "professional" uit de autobranche mij een poot uit probeert te draaien.
Lijkt me de veiligste aanname (voor je portomonee)...  ;D

Ludo

Zeker moet je controleren, daarover gaat dit juist.  :eusa_doh:
Indien er opdracht gegeven word voor vervanging, moet je je daaraan houden.
Zeker als je op het einde van de rit, een vooraf afgesproken prijs daarvoor moet betalen.
Als er betaald moet worden voor 'zogenaamde vervanging' is dat niks meer dan oplichting.
Dan mag je zo eigenwijs zijn als je wil, een andere naam heeft zoiets niet.

BenC70ES

Citaat van: GeertM2 op 02-08-2012 20:42:42
Ik ga er van uit dat een "professional" uit de autobranche mij een poot uit probeert te draaien.
Lijkt me de veiligste aanname (voor je portomonee)...  ;D

Ook de hele start van dit topic trouwens, omdat de dealer en Volvo Nederland beweren dat er geen hydraulische klepstoters inzitten (wat dus wel is met een motor met serienr 17... )

:eusa_whistle:

Maar als de klant flashlube wilt, moet je dat natuurlijk wel installeren.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

UserID6342

heb het er vandaag met Maarten behoorlijk lang over gehad en 'm ook het eea laten zien en uitgelegd.  Hij regelt het met Mesman dat de hele carterventilatie word vervangen incl. buis van de turbo en olieafscheider, etc. en dat de oude onderdelen achterin komen te liggen.  Klaar, zijn er ook geen misverstanden mogelijk en is het probleem eigenlijk al zo goed als opgelost.

Marty__Mouse

Citaat van: Dirk342 op 02-08-2012 21:29:58
heb het er vandaag met Maarten behoorlijk lang over gehad en 'm ook het eea laten zien en uitgelegd.  Hij regelt het met Mesman dat de hele carterventilatie word vervangen incl. buis van de turbo en olieafscheider, etc. en dat de oude onderdelen achterin komen te liggen.  Klaar, zijn er ook geen misverstanden mogelijk en is het probleem eigenlijk al zo goed als opgelost.

En zo is het!! Ik vraag bij het afleveren van de auto heel duidelijk naar het vervangen van àlles.. Kost het meer dan 100 euro dan is dat maar zo.. Zolang ie dan ook alles maar vervangt en mij inderdaad de oude pruttel achterin gooit.. Of ie het nu in de container gooit of achterin mijn auto, dat zal hem niets uitmaken...
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..