850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vincen tdi

hij is misschien een beetje aan de prijs maar als het allemaal klopt heb je ook wel wat 8)
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=215918296
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

Julian

Klopt! had ik al gezien, staat hier nog vlakbij ook. Is echt wel uniek hoor, zo'n 850 AWD! Alleen nog ff een 2e uitlaatsierstukje links :)
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

fust850

Is dat normaal, uitlaat rechts bij een 4wd?

Jammer dat er geen open dakje in zit, en dat ik net effe geen 10 mille los in mijn zak heb liggen, anders... 
Julius Seizure:  I came, I saw, I had a fit.

Miel850

Citaat van: fust850 op 12-08-2012 15:38:35
Is dat normaal, uitlaat rechts bij een 4wd?

Jammer dat er geen open dakje in zit, en dat ik net effe geen 10 mille los in mijn zak heb liggen, anders... 

Ik zou in dat geval eens beginnen met afdingen tot de helft van de vraagprijs  ;)
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Julian

Citaat van: fust850 op 12-08-2012 15:38:35
Is dat normaal, uitlaat rechts bij een 4wd?

Jammer dat er geen open dakje in zit, en dat ik net effe geen 10 mille los in mijn zak heb liggen, anders...  
Ja, bij de oude AWD's zit het uitlaatsierstuk altijd rechts. Links zit wel een uitlaat EN een opening in de bumper alleen helaas geen sierstuk erin. Maar die kan je er ook in laten maken ;)
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

Julian

Citaat van: Miel850 op 12-08-2012 16:13:02
Citaat van: fust850 op 12-08-2012 15:38:35
Is dat normaal, uitlaat rechts bij een 4wd?

Jammer dat er geen open dakje in zit, en dat ik net effe geen 10 mille los in mijn zak heb liggen, anders... 

Ik zou in dat geval eens beginnen met afdingen tot de helft van de vraagprijs  ;)
Nou Miel, de helft gaat hij nooit voor weg, bij niemand. Zou wel beetje raar zijn als Schmidt Gemert wel het recht krijgt om 22.000 euro te vragen voor een gewone 2.0L CY en dat bij deze hoogstunieke 850 AWD met 135k de helft er vanaf moet. Je ziet, hij heeft bijna geen kilometers en alles ziet er nieuw uit. Zo'n 850 is echt wel wat meer waard dan 4800 euro
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

)()()sT

Goh zeg.... Jammer dat die wagens zo'n lot wacht...
Over benzineverbruik gesproken: kennis van me heeft nu een V70 NN 2.0T die "groener" is als de oudere. Ding verbruikt o.a. met caravan meer als zijn vorige 2.5T...

maruska

NEEEEEE, mn broer !  :eusa_hand: :'( :'( :'( :'(

als die in de demontage gaat, wil ik de nummerplaten wel.. deze auto is al zo vaak van hand verwisselt.. echt zonde..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Julian

Reden van demontage: Zit wat klein werk aan: oh ja? wat dan?
maar gezien de huidige benzine prijzen verwacht ik hem niet compleet te kunnen verkopen: wat een klinkklare smoes zeg. Klinkt niet helemaal betrouwbaar, maargoed. Van de buitenkant ziet hij er volgens mij wel netjes uit.
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

maruska

hij heeft wel wat gelopen, bij een van de laatste verkopers stond de stand al ergens rond de 340k, en rookte toen flink.. maar het kan zomaar zijn dat dat opgelost is.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Henk855

Citaat van: maruska op 12-08-2012 22:44:04
NEEEEEE, mn broer !  :eusa_hand: :'( :'( :'( :'(

als die in de demontage gaat, wil ik de nummerplaten wel.. deze auto is al zo vaak van hand verwisselt.. echt zonde..

Red hem Mark, zou wel willen maar ik heb er geen centen voor!
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Henk855

Citaat van: Julian op 12-08-2012 22:52:46
Reden van demontage: Zit wat klein werk aan: oh ja? wat dan?
maar gezien de huidige benzine prijzen verwacht ik hem niet compleet te kunnen verkopen: wat een klinkklare smoes zeg. Klinkt niet helemaal betrouwbaar, maargoed. Van de buitenkant ziet hij er volgens mij wel netjes uit.

Julian jij trekt ook werkelijk alles wat een ander post in twijfel, ga je rijbewijs snel halen dan kan je de auto's live bekijken en oordeel dan eens. Zelfs een mat achterlicht is voor jou al een slechte auto.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

maruska

hehe, nog een voor de deur ? da past niet met de maandelijkse lasten ;D
en ik heb nog steeds geen schuur waar zoiets gratis in kan staan voor opknap..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Henk855

Citaat van: maruska op 12-08-2012 22:57:59
hehe, nog een voor de deur ? da past niet met de maandelijkse lasten ;D
en ik heb nog steeds geen schuur waar zoiets gratis in kan staan voor opknap..

Jammer dat je geen logeerbed hebt voor je broer :o
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com