850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

kulk

Citaat van: devonius op 21-08-2012 10:06:14
Citaat van: elianmars op 21-08-2012 09:40:00
Citaat van: Spin! op 21-08-2012 00:06:08
http://link.marktplaats.nl/587292810

Heb meer foto's opgevraagd. Is geen R, al is de verkoper verteld van wel. Dan klopt het verhaal dat er maar circa 50 in Polar White zijn geleverd. Helaas geldt dat niet voor deze. Leuk voor onderdelen denk ik, staat al heel lang te koop, maar komt er niet vanaf. Dat zal een reden hebben gok ik.

Heb de foto's hier staan: klik

Heb ik een tijdje geleden ook al gezegd: Die R op de achterklep is er bijgeplakt. Staat niet eens op dezelfde hoogte.

Als je dan toch een witte zoekt, is dit een 2.3 met nieuwe turbo en chip (en waar verder al heel veel aan gedaan is - is nml de mijne ;-) )

http://auto.marktplaats.nl/volvo/585228471-volvo-850-2-3-t5-aut.html

Dat is een nette wagen inderdaad, heb hem al eens mogen aanschouwen.

Wel import dus je zult wel weer een hoop commentaar krijgen  ;)

Ik heb nog steeds veel schik van die Columba's die ik van je gekocht heb Joris  :eusa_dance:

elianmars

Citaat van: kulk op 21-08-2012 10:41:29

Heb meer foto's opgevraagd. Is geen R, al is de verkoper verteld van wel. Dan klopt het verhaal dat er maar circa 50 in Polar White zijn geleverd. Helaas geldt dat niet voor deze. Leuk voor onderdelen denk ik, staat al heel lang te koop, maar komt er niet vanaf. Dat zal een reden hebben gok ik.

Heb ik een tijdje geleden ook al gezegd: Die R op de achterklep is er bijgeplakt. Staat niet eens op dezelfde hoogte.

Als je dan toch een witte zoekt, is dit een 2.3 met nieuwe turbo en chip (en waar verder al heel veel aan gedaan is - is nml de mijne ;-) )

Ik heb nog steeds veel schik van die Columba's die ik van je gekocht heb Joris  :eusa_dance:

Zit wel een heel bijzondere turbo op die wagen  ;)

devonius

Citaat van: elianmars op 21-08-2012 12:49:39
Citaat van: kulk op 21-08-2012 10:41:29

Zit wel een heel bijzondere turbo op die wagen  ;)

Een standaard 15G, is niet heel bijzonder idd, maar hij is wel hagelnieuw! En power genoeg voor een automaat.

Sbv

en import en een 2 in het kenteken. pffffffffffffff

Wout309t

Imitatiepegasus... :( Ik zou hem laten staan.
2011 V70 2.0T R-Design MT

Sbv

Dat zeker, maar dat zou ik al bij een 1 in het kenteken hebben(mijn afwijking)

snix

Citaat van: Dirk342 op 21-08-2012 10:04:46
Het begint / lijkt langzamerhand op een "Don't feed the Trolls" verhaaltje te gaan worden :( :(
Hehe jou jong kan al veel meer over de rijeingeschappen van de 850 vertellen (zelf gezien )

Citaat van: Sbv op 21-08-2012 12:59:17
en import en een 2 in het kenteken. pffffffffffffff
Dan zal de mijne gisteren verkocht zijn. origineel nl schone kentekens en 540.000 originele nederlandse kilometers :-\

devonius

Waarom hebben mensen issues met geïmporteerde auto's? Behalve als het nou een 2 ltr was, daar kan ik mij nog iets bij voorstellen.
Bijna alles wat je thuis en in het dagelijks leven gebruikt is geïmporteerd.

Autistische trekjes over 1 en 2tjes in de nummerplaat lijkt mij erg vervelend als je daar al druk om moet maken  ::)

Er zijn genoeg redenen om een auto te laten staan, immi pegs is daar geeneen van aangezien de helft op immi's rondrijdt zullen ze niet slechter zijn dan de originele.

Maar goed, het ging hier om tips en niet om ellenlange discussies  :police:

Wout309t

Mijn opmerking moet je met een smiley zien hoor...

Het enige nadeel van import is het ontbreken van betrouwbare NAP. Maar als de staat correspondeert met de tellerstand zie ik geen enkel nadeel.

Staan er echter 2 identieke wagens, waarvan één 'origineel' ( ;D ) NL, en de ander import, kies ik toch de Hollander ;)
2011 V70 2.0T R-Design MT

devonius

Ok :D dat van mij ook hoor. Was geen tegenaanval.
In NL kunnen ze vast ook wel kmers terugdraaien en geloof niet dat er nou zo vaak verjaarde apk papieren of gestempelde dealerboekjes bij auto's van onze leeftijden zitten. 

Julian

Als nu ook andere mensen liever geen import hebben hoor je Henk en co niet meer hoor! Bovenste ''reactie'' aan de pagina slaat gewoon nergens op en is een pure haatreactie van woede, maarja zo denk ik erover. In dit hele topic zijn er misschien 3,4 mensen geweest die echt intresse hadden om een auto te kopen aan de hand van deze tips, als het gaat om mensen die echte intresse hebben in auto's van dit topic kun je het net zo goed sluiten.
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

UserID6342

Luister nu eens knulletje / jochie; Als een auto goed is, is het goed.  Of het nu een import of origineel Nederlander is, is totaal niet interessant.  En ja ik ken zat 'importjes' die in vele betere conditie zijn als de originele Nederlandse auto van dezelfde bouwjaren.

Dus het zomaar afgeven over 'importjes' is not done, en al helemaal niet door knapen die zelf moeten fietsen en niet eens een idee / benul hebben waar ze over lullen.  Laat staan de centen hebben om zo'n auto te kopen / rijden / onderhouden / whatever.

Jonge mensen met een serieuze interesse in de 850/x70's is een genot. Jonge mensen met een hoop blablabla en weinig, zeer zeer weinig wol is een ergernis.  Althans wel voor mij persoonlijk.

Henk855

855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Julian

Citaat van: Dirk342 op 21-08-2012 14:47:54
Luister nu eens knulletje / jochie; Als een auto goed is, is het goed.  Of het nu een import of origineel Nederlander is, is totaal niet interessant.  En ja ik ken zat 'importjes' die in vele betere conditie zijn als de originele Nederlandse auto van dezelfde bouwjaren.

Dus het zomaar afgeven over 'importjes' is not done, en al helemaal niet door knapen die zelf moeten fietsen en niet eens een idee / benul hebben waar ze over lullen.  Laat staan de centen hebben om zo'n auto te kopen / rijden / onderhouden / whatever.

Jonge mensen met een serieuze interesse in de 850/x70's is een genot. Jonge mensen met een hoop blablabla en weinig, zeer zeer weinig wol is een ergernis.  Althans wel voor mij persoonlijk.

Ik weet niet hoor, maar ik ben niet degene die afgeeft over import auto's. Het enige wat ik heb gezegd is dat de auto van Ryan een import auto is, en dan geef ik daarop af?? kijk even op de vorige pagina, dan zie je wie er wel afgeeft op imports!
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM