even voorstellen

Gestart door Jash, 19-09-2004 12:38:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jash

Hallo
na lang in een 440 gereden te hebben en enigsinds jaloers naar de grote broers op de weg hebben gekeken is het dan zover. Een fraaie V70 2.5 10v aut lux. excl. line uit 1997 met 121K op de teller. Ik realiseer me dat ik niet bij de Race jongens hoor maar ik ben gegaan voor luxe en het genot wat zo'n auto me kan bieden. Nou dat is uitgekomen ! wat een genot om in te rijden, mijn werk is ineens veel te dichtbij ( 45min). Alles erop en eraan, heerlijk  :P Ik ben uiteraard lid geworden van de 850club en kijk veel op dit forum, want een info kan je hier vandaan halen, te gek ! Helaas weet ik ff niet hoe ik foto's kan toevoegen aan dit bericht , als iemand me dat kan vertellen zal ik ze erbij zetten.
Wat een lekker gevoel om zoveel mensen te "ontmoeten"met dezelfde heerlijke tik:
VOLVO ! ik hoop nog veel plezier van de auto te hebben en veel van jullie te kunnen leren.

John

wepster

ja zo zie je maar weer eens het virus je gepakt heeft kom je er niet meer van af ,maar het kan nog erger moet je eens naar een treffen gaan ben je helemaal de klos (mijn huisarts zij al leer er maar mee leven is niets meer aan te doen).
dus bij deze welkom in het clubje en nog heeeeeeeeeeeel veel roffel kilometers.
maar we wachten op je foto's

greets wepster

BartT5R

Jash welkom,

veel tevreden kilometers toegewenst in je roffel.

Een foto voeg je toe door eerst je foto op een online fotobestand te plaatsen zoals www.imageshack.us en dan de link die ze daar aan de foto toevoegen hier naar het bericht te kopieƫren.

Hopelijk lukt ie nu.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

jazzwessem

Mooi hoor, zo'n licht interieur!

Roel
Mini 1000-Mini 1275- Kever- Dodge Dart Swinger Hardtop-Kadett type B 'estate'- Volvo 144GL-Volvo 144DL-Volvo 142-Volvo 242-Volvo 245D6-Volvo 245GL-Volvo 945GL-Volvo 855GLE-Volvo 855T5R-Volvo V70T5 classic