Wat doen we met 10 jaar T-5R???

Gestart door Bert 02.02.159, 11-09-2004 19:31:17

Vorige topic - Volgende topic

Peth©oni

Citaat van: MH op 25-09-2004 20:47:32
Citaat van: Peth©oni op 25-09-2004 20:39:17
Mijn vader is maandag weer terug, dus die zal ik ook eens polsen om volvo nederland te contacten.....

Met alle respect voor jouw goede bedoelingen, maar als we nu op 2 fronten aan Volvo Nederland gaan trekken dan werkt dat niet denk ik.... Ik ben al in contact met iemand van "Events" bij Volvo Nederland.

Das alleen maar mooi joh, hoe meer vraag, hoe......  ;)

s©ub@

peth; doe maar niet, zo soepel is volvo helaas niet, marc heeft hierin wel gelijk
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Zippo

Peth©oni

s©ub@

;D
we houden um wel kort he zip ;)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

M a r c

Als ik het niet van de grond krijg met Volvo dan maak ik alsnog graag gebruik van jouw aanbod.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

denkweb

Wat betreft de online-aanmeldingen voor wel- en niet clubleden, daar kan ik nog wel weer iets in betekenen tzt... hoor het wel als het nodig is!

M a r c

Citaat van: denkweb op 26-09-2004 14:45:25
Wat betreft de online-aanmeldingen voor wel- en niet clubleden, daar kan ik nog wel weer iets in betekenen tzt... hoor het wel als het nodig is!

Daar had ik mij of meer al op gerekend  ;D

Deze week probeer ik te weten te komen of Volvo Nederland medewerking wil verlenen, want voordat je het weet is het al november.

info@europeantuning.nl

Walter

Citaat van: MH op 25-09-2004 21:58:20
Als ik het niet van de grond krijg met Volvo dan maak ik alsnog graag gebruik van jouw aanbod.

En anders kan ik nog wel wat proberen, ken ook wel wat mensen bij VCNL (inclusief mevrouw M.P. van Events)

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

The Saint

Het is al even stil op dit draadje. Betekent dit dat R nix meer gebeurt, of wordt er al aan gewerkt door de club?
No shirt no shoes, no pinball

BartT5R

Ik denk dat Marc nog iets aan het bekokstoven is.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

JCviggen

Citaat van: The Saint op 12-10-2004 21:43:35
Het is al even stil op dit draadje. Betekent dit dat R nix meer gebeurt, of wordt er al aan gewerkt door de club?

Kijk maar eens op de hoofdpagina onderaan (www.volvo850club.nl) lijkt me wel wat van te gaan komen :)
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Zippo

Nog maar een maand!
Dan wordt mijn T-5R 10 Jaar!! :D

Zippo

M a r c

Vandaag de toezegging gehad dat we de P-plaats bij Volvo Nederland in Beesd mogen gebruiken! YES!

Morgenavond hebben we een vergadering met bestuur en commissieleden, dan zal ik even doorspreken hoe we e.e.a. gaan organiseren. Soort van brainstormsessie zullen we maar zeggen  :D

info@europeantuning.nl

The Saint

Citaat van: JCviggen op 12-10-2004 21:53:36
Citaat van: The Saint op 12-10-2004 21:43:35

Kijk maar eens op de hoofdpagina onderaan (www.volvo850club.nl) lijkt me wel wat van te gaan komen :)

Idd, had alleen in de agenda gekeken, en daar stond nog nix. Maar gelukkig staat de boel niet stil :)
No shirt no shoes, no pinball