sleutel verwijderbare trekhaak kwijt!

Gestart door karelv70freak, 10-06-2010 17:48:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karelv70freak

Hallo, ik ben de sleutel van mijn afneembare trekhaak kwijt! Weet iemand hoe ik aan een nieuwe sleutel kan komen (voor niet teveel geld natuurlijk). Of een andere oplossing? :o

heutink

#1
 8)
nieuw slotje + 2 sleutels bij de dealer ca. 15 euro
( oude eruit boren ? )
;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Lampje


denkweb

Hoe kan het dan nog een afneembare trekhaak heten....  ???

Lampje


denkweb

mee eens  ;D

Is er een foto van het slotje en evt merk/type/modeljaar beschikbaar? Wellicht kan ik aan een loper komen om deze in ieder geval los te krijgen...

karelv70freak

Het probleem is bij mij andersom: ik krijg de trekhaak er niet meer op, omdat ik hem per ongeluk op slot heb gedaan terwijl hij er niet opzat. Vervolgens ben ik erachter gekomen dat ik geen sleutel erbij heb (heb de auto van een duitser overgenomen vorig jaar...)! :o (V70 t5 uit 1998)

Lampje

Dan zou ik 'm inderdaad uitboren.

Jans Duiven

Kijk ff of je de code nog kan lezen op het slot.

Vorige week die code doorgegeven aan een niet nader te noemen volvo garazie...


Goedemiddag meneer Duiven, excuus voor de late reactie. Wij kunnen helaas geen losse sleutel bestellen voor de trekhaak. Wat wij wel kunnen doen is het volledige slot/draaiknop bestellen en monteren. De kosten van dit onderdeel zijn €43,40. De montage zal ongeveer een half uur duren, dit is afhankelijk hoe gemakkelijk dit te doen is.  Als het al een lange tijd op de auto zit zal deze niet makkelijk los gaan, hetzelfde geld voor de trekhaak zelf. Een direct harde prijs is daarom niet te geven.


Z U C H T.... Gewoon ff t internet op en de code inkloppen. En met een paar dagen de juiste sleutel thuis die past. Dat kost maar een tientje, inclusief btw en verzendkosten

Schaduw850

Citaat van: Hans Duiven op 03-04-2024 16:33:17Kijk ff of je de code nog kan lezen op het slot.

Vorige week die code doorgegeven aan een niet nader te noemen volvo garazie...


Goedemiddag meneer Duiven, excuus voor de late reactie. Wij kunnen helaas geen losse sleutel bestellen voor de trekhaak. Wat wij wel kunnen doen is het volledige slot/draaiknop bestellen en monteren. De kosten van dit onderdeel zijn €43,40. De montage zal ongeveer een half uur duren, dit is afhankelijk hoe gemakkelijk dit te doen is.  Als het al een lange tijd op de auto zit zal deze niet makkelijk los gaan, hetzelfde geld voor de trekhaak zelf. Een direct harde prijs is daarom niet te geven.


Z U C H T.... Gewoon ff t internet op en de code inkloppen. En met een paar dagen de juiste sleutel thuis die past. Dat kost maar een tientje, inclusief btw en verzendkosten

Bijna 14 jaar is inderdaad een tamelijk late reactie...  ;)
Volvo 850 GLT 1991

Jans Duiven

Zeker en vast ;D

Blijft toch bijzonder dat de dealer niet even een sleutel kan bestellen obv de code die op het slot staat