Walter's wereld (voorheen VolvoMafia)

Gestart door Walter, 21-09-2004 12:51:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Walter

Citaat van: Hans Duiven op 09-12-2019 20:15:15
Mooi om te lezen Walter.  Wat is het verbruik bij jou? 1 op een emmer of valt dat goed te doen?

veel stadsverkeer 1:8. Was iets gunstiger, met E10 erin steeg het snel. Nu met een halve tank 98 E5 verstookt is het gemiddeld verbruik een halve liter gedaald. Maar ik ken ook een 3.2 zonder AWD die vooral lange afstanden rijdt en die zit gewoon op 1:10-12. Laat ik het anders zeggen; bij 180 kmh (3200 rpm) in Duitsland is het verbruik lager dan bij stadsverkeer. Maar weet je, de V70 deed gemiddeld 1:9 dus op die paar kilometer van ons is dat niet iets waar ik nerveus van word

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Walter

Ohjee, ook hier:
Waarschuwing: er is al ten minste 120 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.


gisteren de S60 bij mijn vader opgehaald, blijft best een fijne auto om mee te rijden. Hij heeft gevraagd of ik zijn auto wil gaan verkopen. Zijn ogen worden slechter en hij wil niet meer rijden. Snap dat het een dingetje is, stuk vrijheid. En het besef van het ouder worden. Hij heeft veel auto's gehad en met veel plezier gereden. De Buick reed hij al jaren niet meer mee, denk 12 jaar al niet meer. Maar die houden we nog, staat bij mij dus daar stapt hij toch niet in. Eerst maar eens een paar dagen sturen, zal die lekker vinden, en klaar gaan maken voor de verkoop. En die brom uit de Heico doppppeellllauschpoefff kan ik ook wel waarderen. En mijn vrouw reed met de S80 achter me, moet bekennen dat dat echt een mooie auto is als je het voorbij ziet schuiven.

Ben nu met de S60 naar het werk en miste het schuifdak al gelijk...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Walter

9-12 laatste bericht... Pfff kan me niet eens voor de geest halen wat er allemaal gebeurd is in de tussentijd. We zijn sinds begin februari weer druk met luiers enzo... En thuisonderwijs van de oudste. Gekke tijd

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Walter

ik heb afgelopen weken bewust even niet gekeken hier op het forum. Gewoon om te kijken of ik het zou missen. En weet je, eigenlijk bleek dat niet het geval. Voorlopig ga ik dus verder met mijn winterslaap, het gaat u allen goed. Via de andere kanalen hou ik toch wel contact met die-en-gene.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Spin!

Citaat van: Walter op 15-09-2020 09:13:22
ik heb afgelopen weken bewust even niet gekeken hier op het forum. Gewoon om te kijken of ik het zou missen. En weet je, eigenlijk bleek dat niet het geval. Voorlopig ga ik dus verder met mijn winterslaap, het gaat u allen goed. Via de andere kanalen hou ik toch wel contact met die-en-gene.

Herkenbaar, al staat het forum zowel op de computer als telefoon in de favorieten. Blijft na dik 16 jaar een 'gewoonte' om het forum te bezoeken. Ik lees alleen niet zoveel meer, behalve als er weer een oude bekende iets post...zoals nu dus ;D

Tijd voor een reünie, mis de oude garde wel een beetje...ook al zijn ze niet allemaal meer onder ons.

www.vm-parts.nl

Walter


Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

elianmars

Citaat van: Spin! op 15-09-2020 17:06:18
Herkenbaar, al staat het forum zowel op de computer als telefoon in de favorieten. Blijft na dik 16 jaar een 'gewoonte' om het forum te bezoeken. Ik lees alleen niet zoveel meer, behalve als er weer een oude bekende iets post...zoals nu dus ;D

Tijd voor een reünie, mis de oude garde wel een beetje...ook al zijn ze niet allemaal meer onder ons.

Eens. Waar ik voorheen echt úren per dag op het forum zat, wil ik nu wel eens dagen, of langer, overslaan  :eusa_shifty:

Chris

Citaat van: Spin! op 15-09-2020 17:06:18
Herkenbaar, al staat het forum zowel op de computer als telefoon in de favorieten. Blijft na dik 16 jaar een 'gewoonte' om het forum te bezoeken. Ik lees alleen niet zoveel meer, behalve als er weer een oude bekende iets post...zoals nu dus ;D

Tijd voor een reünie, mis de oude garde wel een beetje...ook al zijn ze niet allemaal meer onder ons.

Ook hier herkenbaar.... ik kijk nog regelmatig, maar zeker niet meer iedere dag zoals voorheen. Vond het een tijdje echt jammer, maar inmiddels heb ik ook een beetje de 'acceptatie' dat dingen nu eenmaal veranderen. De forumleden veranderen, je eigen leven verandert, en de komst van whatsapp en groepen op social media als FB maakt ook dat mensen anders met het forum omgaan dan 10 tot 15 jaar terug. Heb me ook wel eens afgevraagd of ik nog wel door moet gaan met bloggen, ten opzichte van vroeger wordt er tegenwoordig in veel blogs weinig meer gereageerd. Ook dat verandert... dus schrijf ik iets op als ik er zin in heb. Soms is dat tijden niet...

In ieder geval heb ik wel gemerkt dat ik het forum nog niet helemaal los kan laten :). Blijkbaar is het nog steeds leuk genoeg om terug te blijven komen, al is dat minder dan voorheen.


)()()sT

Wie stopt het eerst met bloggen, jij of ik?


;D

Het is idd ook de veranderende tijd, alle (domme) vragen worden gesteld op Facebook met vaak nog dommere antwoorden. Daarom kijk ik dus niet meer daar op Volvo-Forum op Facebook; wat een dom gel*l daar zeg.
Ik heb ook weinig behoefte nog om hele verhalen te tikken, al wil ik dat best nog wel eens doen met m'n CY-plannen in het vooruitzicht.
Wel jammer, ik kijk ook echt uit gewoon elke dag, maar dan zie ik op zondag dat er in de 10 laatste berichten nog zaken van vrijdagmiddag staan en klik ik maar weer door ;D

Walter

dat valt me nu ook op, iets meer dan 1 pagina nieuwe berichten sinds vrijdagmorgen, waarvan de helft advertenties. Mijn blog op volvo-forum.nl hou ik nog wel bij.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Stefan

Hoewel ik begrijp wat je zegt is het toch een beetje gechargeerd Walter.  ;D  31 berichten om precies te zijn, deze niet meegerekend.
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

arjen850

Citaat van: Stefan op 21-09-2020 12:10:56
Hoewel ik begrijp wat je zegt is het toch een beetje gechargeerd Walter.  ;D  31 berichten om precies te zijn, deze niet meegerekend.

Ooit was er een tijd dat die er al in een paar minuten waren😄