De black bitch is verkocht!

Gestart door Driven2Shine, 25-11-2012 19:29:08

Vorige topic - Volgende topic

Driven2Shine

De slow motion weg doen is geen optie aangezien die niet van mij is en ik deze alleen mag gebruiken voor woon werk verkeer.
Ik werk er nog part time bij namelijk :)

pwberg

Citaat van: Driven2Shine op 30-12-2013 20:42:32
De slow motion weg doen is geen optie aangezien die niet van mij is en ik deze alleen mag gebruiken voor woon werk verkeer.
Ik werk er nog part time bij namelijk :)

Prima, kostie ook niets.....  ;D
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Driven2Shine

Klopt helemaal maar zorgt er wel voor dat ik heel veel kilometers minder maak met de Renault Trafic ;)
En dat is nu net het punt.

petrolhead2.5

Sbv

850 T-5 brengt naar mijn idee weinig op. Gokje 1000 a 1500 max, maar je geeft aan dat er beurt aan zit te komen en banden, dan 1000 a 1100.
Uit elkaar halen voor onderdelen is een optie, echter kijk dan heel goed wat redelijk waardevolle delen zijn. R bumper ? vol lederen/R interieur ? sport uitlaat ?
Blok nog goed met lage kilometer stand ?

petrolhead2.5

ze brengen weinig op, maar als ik dan deze topper zie LINK

zo verleidelike auto, chique interieur, goede wieltjes, haakje afneembaar, klima, een auto voor genieters. Sorry 'k zal niet teveel afdwalen  ::) maar de black bitch gaat toch niet zomaar weg toch?? Ik zal je geen illusies maken wat betreft de waarde van onze auto's, 't brengt allemaal niet veel op, beetje investeren en verder roffelen??  :eusa_dance: ;D

Driven2Shine

Onderdelen die nog iets opbrengen heb ik er inderdaad in zitten.

18T Turbo
3" Ferita downpipe
2,5" Simons uitlaat
vol leder T5 interieur
Compleet R interieur met alle deurkaarten etc
Extra dashboard
2de kofferklep
BMC open lucht filter
Stage 1 chip
5x 17" Volans pas geleden gestraald, gericht en gecoat (die hou ik waarschijnlijk zelf).

Dit is zomaar een greep buiten de normale onderdelen.
in 2004 is er een ander blok in gekomen en de teller staat nu op 340K

TonV70R

Renault eruit, dichte aanhanger kopen en lekker met de roffel verder rijden. ;D

Gas erin? Uitrekenen of het wat opbrengt.
Ik heb voorbeelden gezien hier op het forum onlangs en dan kun je zo wel een rekensommetje maken.

Denk daarbij ook aan het geld wat je toe moet leggen op een andere (nieuwere?) auto en de kosten welke je nog moet maken om deze naar je zin uit te voeren.

Gewoon je hart volgen (en je geldbuidel) en een goede overweging maken.

Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

turbopower

Aan het begin las ik ""juist nu wil ik besparen"".
Dan is er volgens mij maar 1 optie : de Volvo een pingel geven.
Jammer maar helaas, dat blijft gewoon geld kosten.
De emotie uitschakelen en puur zakelijk bekijken.
Veel succes.

Driven2Shine

Zo na een lange tijd geen updates nu een hele grote update in de vorm van een andere auto.

Wegens het luxe probleem van 3 auto`s voor de deur te hebben afgelopen week de knoop doorgehakt en gaan shoppen voor een jonge V70 D5.
De Renault Trafic en de Volvo 855 waar deze weblog op gebaseerd is gaan het veld ruimen voor een V70 D5 uit April 2008, uitvoering is mij verkocht als Summum maar ik twijfel aangezien er geen elektrisch verstelbare stoel in zit.

Motor: D5244T4
Versnellingsbak: TF-80SC
Verlichting: Xenon
Cruisecontrol
Regensensor
16" Velgen met nieuwe Zomerbanden (Type?)
17" Velgen met gebruikte Winterbanden 2x 4mm en 2x 6mm (non Volvo)
Verwarmde voorstoelen
Electrische Handrem
PDC voor en achter
Afneembare trekhaak
Zonnedak electrisch (origineel Volvo)
Audio: performance 4x 20 watt enkele cd speler zonder MP3
Zelf open en sluitende (dmv knop) achterklep
Climate control
Cruise control
Dakrailing
Automatisch dimmende binnenspiegel
Privacy glass

Paar foto`s die ik gemaakt heb bij de dealert.

Helaas gewoon Performance Audio ipv een hoogstaand iets.

)()()sT

Mooi hoor 8)
Een tijdje geleden een stuk met zo'n NN D5 gereden, dat rijdt echt heerlijk!
Wat dat betreft is een 850 maar een gedateerde bak dus uiteindelijk weet je niet wat je mist tov. zoiets moderns ;D

The Volvoboy

Da's een mooie V70 Steve! Ga je veel plezier van hebben :D

Zomervelgen zijn als ik het goed zeg van het type Naos.
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

UserID6342

Sbv

Het is geen summum uitvoering. Die heeft namelijk ook chromen omlijsting rond de ramen en inderdaad elec. verstelbare bestuurdersstoel. Het zou een buitenlandse Summum kunnen zijn (import auto ?).Ik ga voor Momentum met Winterline(Xenon etc) en opendak.

Ik zou er zelf wel een opmerking over plaatsen of het echt wel een summum is, desnoods met uitdraai van fabriek erbij of het een summum is. Scheelt in waarde tenslotte

Driven2Shine

Het is inderdaad een Italiaanse import.
Gekke is als ik het kenteken invul bij Volvo Car Insurance dat ze aangeven dat het een Summum uitvoering is maar als ik de boekjes met opties bekijk van 2008 is het geen Summum.

Nu kan het zo zijn natuurlijk dat Italie een andere Summum uitvoering heeft zonder deze opties maar dat kan ik niet terug vinden, althans mijn Italiaans is niet meer wat het geweest is ;)