Volvo 850 forum 2.0

Gestart door Turbobiker, 29-11-2012 10:20:34

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Citaat van: Vulk op 10-12-2012 19:50:55
Dan moet jullie er gewoon voor zorgen dat de sfeer hier ok blijft en dan heeft je blog nog een lang leven voor de boeg. :)

Wil je cola of sinas?... JA!

Ja je geeft antwoordt nee het slaat nergens op.. Het is toch ook leuk om je blog voor jezelf ergens te hebben staan. Al print je het uit en maak je er een boekwerk van  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

CharlieFox

Zojuist ook even het topic doorgenomen van Ben. Ik ben sinds juli 2007 op dit forum, sinds ik mijn (eerste) Volvo heb en gebruik het voornamelijk in technische zin. Naast vraagbaak probeer ik daarnaast ook eigen ervaringen vast te leggen voor mede forummers. Dat is m.i. de kracht van zo'n medium. Eerlijk gezegd ontgaan veel sfeer-dingen mij op het forum waardoor ik niet in de gaten heb dat de sfeer verslechterd zou zijn.

In februari dit jaar had ik een doorgeslagen koppakking door slecht onderhoud (plastic verbindingsstukje kachelslang gebroken). Mijn grootste reparatie ooit met deze Volvo. Ik zat even in twijfel of ik 'm weg zou doen en op een ander merk zou overstappen. Uiteindelijk gelukkig niet gedaan en weet je wat mede de doorslag heeft gegeven?

Juist: dit forum! Met een ander merk auto moet ik weer helemaal opnieuw kennis opdoen en erop gokken dat er net zo'n goed forum bestaat zoals deze. Ik weet nu wat ik heb, zowel qua auto, als qua documentatie (vadis, autovraagbaak, Haynes) en vooral: dit forum.

Wat mij betreft niet sluiten dus en het min of meer zien als een maatschappijtje in het klein. Daar lopen ook best mafkezen rond ...
Om een pas aangekochte auto te doorgronden moet je er eerst flink aan sleutelen ...