Mijn C70 T5 Pearl saffron....Eindelijk Triton's onder de Auto........

Gestart door ray001, 03-01-2013 13:01:30

Vorige topic - Volgende topic

ray001

Aangezien het totaal nog geen weer is om ze eronder te schroeven was ik toch benieuwd hoe de wielen staan

Auto is niet helemaal ingeveerd dus komt nog iets lager...

triton

Professioneel raddraaier

t_w

Nice!

Beetje zo'n sneak preview idee zo ;)

blastaway

Boh, wat een prachtcombi!!

Een feest om naar te kijken!
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

ray001

Weg met de winterbanden,staat weer beter ;D

t_w

Sander Swinkels

1998 Volvo C70 2.3 T5 (daily)
1991 Peugeot 309 GTi Goodwood (project)
1987 Peugeot 309 Turbo Cup (project)

ray001

Afgelopen week eindelijk de kabelboom voor de (afneembare)trekhaak gemonteerd.
Is origineel Volvo 13 polig en inderdaad een makkie.
Het mooie is dat de bedrading in de stekkerdoos "gegoten"zit,wat kans op storingen verkleint.

Auto heeft nu zo'n 170000 km gereden en het is 6 jaar geleden dat de distributie vervangen is,dus deze maand maar laten doen.
6 jaar en 62000 km verder........ach..
Waterpomp zal dus nog wel de eerste zijn,dus meteen maar mee vervangen..

Meeste tijd staat auto er zo bij

Van de winter op zoek naar een V(S)R bumper en dan beide bumpers in de juiste kleur laten spuiten.
En dan gewoon houden deze auto,rijdt nog steeds heerlijk

hertogjan6

~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

elianmars

Gaat dat goed, zo onder de hoes? Heb je (nog) enig idee waar je deze vandaan hebt? Ik wil zo'n hoes voor de cabrio aanschaffen, maar er worden er zoveel aangeboden en ik heb geen idee wat nu een goede zou kunnen zijn.

ray001

Citaat van: elianmars op 07-09-2014 21:25:12
Gaat dat goed, zo onder de hoes? Heb je (nog) enig idee waar je deze vandaan hebt? Ik wil zo'n hoes voor de cabrio aanschaffen, maar er worden er zoveel aangeboden en ik heb geen idee wat nu een goede zou kunnen zijn.

Heb deze hoes bij een goede automaterialenzaak gekocht, jaren geleden alweer
Was niet goedkoop, meen tussen de €75-€100.....maar helpt wel.

Hoes is ook zacht gevoerd aan de binnenzijde dus kans op krassen is vele male minder dan met een plastic hoes.
Afgelopen jaar ong 4500 km gereden dus dan weet je wel hoeveel de C70 stil staat

petrolhead

Citaat van: elianmars op 07-09-2014 21:25:12

Ik heb goede ervaring(en) met moltex buitenhoes; ademend, zware/stugge stof zodat het niet bij de geringste wind loop te klapperen en UV beschermend. Je heb ze ook om enkel je cabriodak te beschermen. Voordeel hiervan is dat je je auto niet elke keer hoeft te wassen om het zand en zo eraf te halen. Want dat is funest voor je lak.
Ik heb ze alle twee voor de platgeslagen kever die buiten staat van voorjaar tot en met najaar.

swobbes

Wat een prachtige auto, eerste C die ik zie met trekhaak. Staat niet eens verkeerd.
Volvo C70 T5 1998

daanium

Ik heb ook een hoes om de C70.
Deze is op maat gemaakt, was daardoor iets duurder, maar heeft wel een perfecte pasvorm.
Daardoor waait die niet steeds eraf als het weer eens 'zomer' is in Nederland :P
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

tackle

zo'n hoes, dat schuurt lekker in de wind. Ik hou er niet van. zeker niet als je zo'n mooie auto hebt