Leeroy's 854 T-5

Gestart door leeroy, 19-04-2013 20:21:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

leeroy

@ fbm je hebt pb  :D


Nog een vraag over het de verlichting van het dashboard ik wil de extra geplaatste meters de juiste kleur proberen te krijgen zodat het in het donker allemaal mooi groen is.

ik had al van die hoesjes gevonden voor over de lampjes maar iemand ideeen of dit werkt of andere suggesties?

ben zelf nogal in de veronderstelling dat de extra meters te groen (appeltjes groen)  worden dan

fbm

Citaat van: leeroy op 22-12-2013 22:05:52
ik had al van die hoesjes gevonden voor over de lampjes maar iemand ideeen of dit werkt of andere suggesties?

Had ik ook al geprobeerd, maar was niet mooi! :eusa_snooty:


leeroy

hm ik had zitten denken om het met iets van stift te doen  ::) maar weet niet hoelang die lampen dan meegaan

850-2.520V-Driver

Ahhhh, verrek, nu snap ik 'm!

Ik heb jou zondag gespot in Tongelre bij 't Karregat! Jij parkeerde daar net toen ik ging.

De auto kwam mij al bekend voor, maar nooit de link gelegd dat dat deze kon zijn ;D

Maar kan het dan ook zijn dat ik jouw BS 855 dagelijks hier op de JFK Laan spotte?

Veel plezier met deze supermooie wagen!


leeroy

Zondag niet maar zaterdagochtend kan ik het wel eens geweest zijn ja  :) bij de lidl daar, en idd ik rijd bijna dagelijks op de JFKL ik heb jou nog niet gespot of rijd je in wat anders dagelijks?

850-2.520V-Driver

Klopt idd, zaterdag bij de Lidl :)

Ja, kwam 's morgens, ergens ruim genomen tussen 5 en 7 ofzo, regelmatig een BS T-5R voorbij geroffeld richting ekkersrijt. Heb 'm al eens in 't wie ben jij topic geplaatst!

Ik reed zaterdag in een groene 945 net weg toen jij 'm parkeerde, kwam jou tegemoet zeg maar.

Heb helaas geen 850 meer..

leeroy

aha ok heb ik niet op gelet volgende keer dan hou ik de jfk in de gaten voor een 945  ;D

850-2.520V-Driver

Haha sorry, was onduidelijk ;) ik zag je regelmatig vanaf m'n balkon daar.
Woon langs de JFK laan ;D volgende x als ik je zie zal ik die prachtbak eens komen bewonderen!

leeroy

 @ 850-2.520V-Driver ,  :laugh: :laugh: is goed

vandaag even de handremschoenen maar vervangen want de voeringen lagen er allemaal vanaf  ;D









nou nog effe remblokjes achter bestellen want rechts zit op de grens, had al een mooi setje gezien bij mister auto van brembo voor 16 euro  ;D

erik brouwers

Leuk auto veel plezier er mee.
850 RACING ESTATE  VOLVO FOR LIFE

leeroy

Ik dacht we maken er maar een dagboek van ,mods bedankt voor het verplaatsen  :)


vanmorgen maar eens begonnen aan de klus die ik al een tijd uitstelde de distributie  ;D

remblokken achter waren ook binnen maar ben lekker op mn gemak bezig geweest en vondt het wel best voor vandaag al met al toch een paar uurtjes mee zoet geweest

met dank aan een collega die had nog een mooi nokkenas blokkeer gereedschapje liggen dat scheelde een hoop

maar heb nu wel alles nieuw (pomp, spanner riem rollen) best een lekker dagje geklust al met al  ;D

zag alleen dat de olieleiding van de oliekoeler lekt dus die moet ik nog effe vervangen, doe ik tegelijk met de sandwichplate voor de olietemp sensor





leeroy

zo weer even bezig geweest met de remklauwen die waren aan een verfbeurt toe  ;D wilde niet te opvallend met rood dus ben voor grijs metallic gegaan

voor


na


de letters gedaan




achter heb ik ze ook nog gedaan en tegelijk de remblokken achter vervangen, met nieuwe bevestigingsveren en pennen.

ook nog een setje nieuwe spatlappen achter op de kop getikt op MP dus die zitten er ook op




Julian

Remklauwen zien er weer netjes uit!  :eusa_clap:

Spatlappen vind ik een lullige uitstraling geven, maar het is jouw auto ;)
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

hertogjan6

Netjes ! Spatlappen alleen nog ff in kleur :D
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

Arjanestate

Chapeau! Mooie remklauwen weer  :eusa_clap:
854 T-5 ROOD 1994