Afstandbediening ingebouwt bestuurdersdeur gaat niet op slot

Gestart door timj, 08-05-2013 16:28:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

timj

Citaat van: blauweroffel op 29-05-2013 14:15:17
Citaat van: timj op 29-05-2013 14:06:49
Citaat van: blauweroffel op 29-05-2013 13:48:34
Citaat van: timj op 29-05-2013 13:46:01
Citaat van: blauweroffel op 29-05-2013 13:44:33
Ik zou de deurkaart er even afhalen en kijken of alle stekkertjes er wel goed in zitten.


BR

Hoi,

ok om het wiel niet uit te hoeven vinden waar zit de deurkaatr.?

= de bekleding van je portier

BR

grt
tim

Maar het vreemde is is dat de bestuurdersdeur wel mee gaat als je hem handmatig op slot draait.
Het is alleen dan later zo dat als je terugkomt naar de auto en hem weer opent a/d passagierskant de bestuurdersdeur op slot blijft.?

De elktromotor die ervoor zorgt dat je deur op slot gaat: daarvan kan de stekker loszitten.
Als je de deur met je sleutel op slot draait, is die elektromotor niet nodig....dat verklaart ok waarom die niet op slot gaat als je de rechterdeur met je sleutel o slot draait.

Ik weet niet of het te maken heeft met je microswitches in het slot.
Ik heb nl eenvergelijkbaar geval:
Als ik met de sleutel de linkerportier op slot doe gaat alles op slot, behalve de achterklep
Als ik de achterklep op slot draai met de sleutel gaan alle andere sloten ook dicht.
Is een kwestie van een kapotte microswitch en staat al drie jaar op mijn to do list.....

Hoi,

ok dat ga ik eens uitzoeken ik heb het geluk dat er een T5 op de sloop stata bij mijn werk met maar 70.000 op de teller dat ding is bijna nieuw dus ik ga eens kijken of ik daarvan de elektromotor kan bemachtigen en testen of het werkt..mercii !!!

;) :eusa_think:

thuur

Kan ook zijn dat het mechanisme zo droog staat dat de motor het niet geregeld krijgt. Zeker omdat je slot ook zo droog stond.


Gr ;)