De Volvo's, de Bug en de Mattie(s) van volvobug

Gestart door volvobug, 03-07-2013 19:20:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Blackfox


Ewout Schalkwijk

Gers geluid man, ik ga gelijk buiten m'n uitlaat slopen. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

StefanCJ


henry classic v70

 :eusa_think:

Zouden een paar side pipes niet gaaf klinken (ongedempt)  :evil:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

macfocus

Heb ooit mijn spruitstuk in mijn garage stukgereden van mijn Ford Capri V6. Dat was dus geen spruitstuk meer dus direct vanaf de kop, geluid.
Dat was pas gaaf! (Dat geluid dan, de uitlaat was ff minder.) ; )

Enne, 10V idd Rules! Niet snel op de sprint, maar Oh so lekker.
I started out with nothing and got most of it left (Seasick Steve)

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

volvobug

Citaat van: elmarconi op 22-11-2015 17:37:39
Toevallig hier gereden?  ;)

Haha, nee dat was ik niet, toen was hij al gefixed. Maar het geeft wel een takkeherrie, zeker als je een woonwijk inrijdt voel je je licht bezwaard  ;D.

Wat ik nog niet vermeld had is dat nagenoeg al het vermogen weg is als je uitlaat er direct achter het spruitstik af ligt. Er zit dan geen puf meer in om te acceleren. Ik veronderstel dat dat komt doordat er geen uitlaatgassen meer langs de lambdasonde stromen waardoor er geen acute en actuele bijregeling plaatsvind?
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

volvobug

Citaat van: henry classic v70 op 22-11-2015 12:48:09
:eusa_think:

Zouden een paar side pipes niet gaaf klinken (ongedempt)  :evil:

Ik denk dat dat best gaaf klinkt   8) moet dan wel zorgen dat de sonde weer meedoet anders zit er geen puf meer in.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

The Demon

Ik heb het een paar jaar geleden gehad in Italië, over een put en daarna brullen als een tank maar geen vermogen.
Gelukkig een uitlatenboertje in Pinerolo die de zaak van binnen en buiten heeft gelast voor het schrikbarende bedrag van € 25,00.

Naar huis rijden was geen optie toen (1300 km).  :eusa_naughty:

razorx

Wat een mooi geluid! Ik zou er patent op nemen en het verkopen aan een uitlaat fabrikant.

Piet


BBS

Volvoloos....

cornelis-b

Ik denk dat er straks een heleboel de pijp er onder vandaan gaan halen ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

razorx

Cavia Franz Joseph loopt al richting de 10V van Saskia. Uiteraard met gereedschap dat net een paar maatjes te groot is voor het doel.