De Volvo's, de Bug en de Mattie(s) van volvobug

Gestart door volvobug, 03-07-2013 19:20:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

irian paul

Wat een heerlijke auto. Dank dat ik gisteren even een stukkie mocht sturen. Wat een power!

Jammer dat je de aankomende tijd geen tijd hebt om de uitlaat te monteren.

volvobug

Citaat van: irian paul op 02-10-2018 11:56:10
Wat een heerlijke auto. Dank dat ik gisteren even een stukkie mocht sturen. Wat een power!

Jammer dat je de aankomende tijd geen tijd hebt om de uitlaat te monteren.

Geen dank natuurlijk, maar als ik van tevoren geweten had dat je meteen zou planken ....... ;D

Beste meelezers, via Irian en zijn Dutch Power Trading  :angel: een Simons uitlaat geleverd gekregen en gisteravond opgehaald. Er ligt nu thuis in de garage een mooie stapel glimmend RVS te wachten op montage. Maar ik ben uitgerekend nu de rest van de week en het weekend nagenoeg niet thuis. Dus plaatjes van de montagewerkzaamheden en het eindresultaat zullen nog even op zich laten wachten.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Ewout Schalkwijk

Je kan hem ook hier even stallen, dan hang k hem er wel onder. :eusa_whistle: ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

volvobug

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 02-10-2018 19:24:35
Je kan hem ook hier even stallen, dan hang k hem er wel onder. :eusa_whistle: ;D

Dank voor het aanbod, maar gaat hem niet worden. Ben de tegenovergestelde richting gereden en zit nu in Gent (B)  :eusa_shifty:. Overigens kun je de gemiddelde Belgische weg beter met het onderstel van een standaard 10V rijden  :eusa_whistle:. Geloof dat mijn laatste stukje pijp onder de R nu definitief gebroken is en door het blik van mijn reparaties bijeen gehouden wordt. Ding lekt en rammelt aan alle kanten, als die de terugreis nog maar haalt  :eusa_pray:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

classicT5

Bizar he, je voelt aan het wegdek dat je in Belgie bent, geen grensbord voor nodig.

Ik rijd vaak door de liefkenshoektunnel, betaal je tol voor een van de slechtste wegen van Belgie. Was vanochtend nog even in Antwerpen en meegereden met een Porsche Panamera, zelfs daar rammelt eea in op de kinderkopjes :(

peteRRR

Citaat van: classicT5 op 03-10-2018 19:02:03
Bizar he, je voelt aan het wegdek dat je in Belgie bent,

Je stuitert letterlijk naar binnen en als je uit gestuiterd bent ben je weer in Nederland ;D

Maar een mooi land met charme dat wij niet hebben ;)

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

volvobug

Citaat van: peteRRR op 03-10-2018 19:17:21
Je stuitert letterlijk naar binnen en als je uit gestuiterd bent ben je weer in Nederland ;D

Maar een mooi land met charme dat wij niet hebben ;)

Groet

Dat dan weer wel!

En Flitsmeister is wel hardleers in België, blijft maar om beoordelingen vragen: "Slecht wegdek, klopt dit? Ja/nee" Volstrekt overbodig, tuurlijk klopt dit  ;D
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

razorx

Citaat van: peteRRR op 03-10-2018 19:17:21
Je stuitert letterlijk naar binnen en als je uit gestuiterd bent ben je weer in Nederland ;D

Maar een mooi land met charme dat wij niet hebben ;)

Groet
Zeker. België heeft, mooi gezegd, charme.
Het is mooi als ze dat met hun bescheidenheid vol kunnen houden. Een beetje zoals hoe bescheiden Portugezen in de schaduw van Spanje zijn.

Een mindere kant van dat mooie land vind ik weer de polarisatie. ;)

Ewout Schalkwijk

Zonder ook maar iemand hier op dit forum te willen kwetsen, maar een weekje in Wallonië afgelopen zomer en ik was er volledig klaar mee. Er zijn zeker hele mooie plaatsen daar, maar op de een of andere manier kon ik me er niet op m'n plek voelen. Ik had het gevoel in een tijdperk terug te zijn die erg goed past bij de oude plaatsjes. Maar goed, het kan ook aan mij hebben gelegen natuurlijk. ;)

De grens mijn tussen België en Nederland is verbluffend. Die overgang van asfalt kun je gewoon niet missen. Het bord Welkom in Nederland had er niet hoeven staan. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

peteRRR

Citaat van: razorx op 04-10-2018 01:18:21
Zeker. België heeft, mooi gezegd, charme.
Het is mooi als ze dat met hun bescheidenheid vol kunnen houden. Een beetje zoals hoe bescheiden Portugezen in de schaduw van Spanje zijn.

Een mindere kant van dat mooie land vind ik weer de polarisatie. ;)

Keertje mee gemaakt dat er aan het begin van een gesprek ( gewoon op straat ) werdt toegediend door de ander in welke taal het gesprek gevoerd zou gaan worden,
doen we dit in het Vlaams of in het Frans,...ikke,doe het maar in het Nederlands aub :evil:

Had zelf het vermoeden dat ze iets van de kak was maar kan/kon het ook mis hebben,en vroeg me gelijk af of dit een gewoonte was onder de Belgen.
Ben wel een voorstander van het Belgische gemoedelijke in het algemeen.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 04-10-2018 11:53:00
Zonder ook maar iemand hier op dit forum te willen kwetsen, maar een weekje in Wallonië afgelopen zomer en ik was er volledig klaar mee. Er zijn zeker hele mooie plaatsen daar, maar op de een of andere manier kon ik me er niet op m'n plek voelen. Ik had het gevoel in een tijdperk terug te zijn die erg goed past bij de oude plaatsjes. Maar goed, het kan ook aan mij hebben gelegen natuurlijk. ;)

De grens mijn tussen België en Nederland is verbluffend. Die overgang van asfalt kun je gewoon niet missen. Het bord Welkom in Nederland had er niet hoeven staan. ;D
Heb ik ook daar Ewout, ligt niet aan jouw

TonV70R

Het was inderdaad een mooie bende draad aan de zijkant bij de passagier. Ik heb het er gelukkig niet zo ingeinutseld. Ik heb het wel gezien, maar ben er maar niet aan begonnen.

Mooi dat er binnenkort een Simons Rvs onder komt.
Radio staat ook beter zo.
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

volvobug

Citaat van: TonV70R op 04-10-2018 18:14:32
Het was inderdaad een mooie bende draad aan de zijkant bij de passagier. Ik heb het er gelukkig niet zo ingeinutseld. Ik heb het wel gezien, maar ben er maar niet aan begonnen.

Mooi dat er binnenkort een Simons Rvs onder komt.
Radio staat ook beter zo.

Hoi Ton, ja ik vermoed dat er voor de Alpine een aparte versterker en/of subwoofer achterin gezeten heeft waardoor er ook aardig met de luidsprekerbedrading is geknutseld. Er lag links ook nog een zware voedingskabel, rechts een zware kabel met dubbele din pluggen en achterin nog een stuk zware massa kabel. Ach ja, het werkte en werkt nog steeds en ik hou er nog wat aan over bij de oudijzerboer  ;)

Kan niet wachten tot ik de Simons kan monteren, helaas vanavond en komend weekend geen tijd  :'( Maar wat in de doos zit verroest niet in het vat zit verzuurt niet  :D
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

irian paul


volvobug

Citaat van: irian paul op 10-10-2018 11:22:24
Ja....... Duurt lang!  ;D ;D ;D

Ja......Vind ik ook! Waarom duurt dat hier zo lang?  ;D

Heb inmiddels ook nog 2 veerpootlagers klaar liggen, wachtend op montage  ::)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.