Vialle LPi onderdelen leveranciers online

Gestart door razorx, 17-02-2013 12:54:15

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Omdat Vialle Lpi onderdelen niet op iedere straathoek te vinden zijn leek het mij nuttig een lijstje te maken van bedrijven waar je online kan bestellen. Bij sommige bedrijven moet je een K.v.K. nummer hebben, die heb ik in het lijstje opgenomen. De bedrijven waar je officieel dealer moet zijn heb ik weggelaten.

www.lpginbouw.nl Nette prijzen
www.lpg-onderdelen.com Niet altijd duidelijke onderdeel omschrijving
www.lpgtanks.nl Je moet eerst hun goedkeuring hebben voor je mag bestellen, hebben veel. Ik wacht op de goedkeuring.
www.lpgonderdelenshop.com Te beperkt assortiment
www.abk-autogasonderdelen.nl Beperkt assortiment, goedkoop
www.autogasetneo.be/nl/webshop/autogas-lpgcng/vialle-lpi-onderdelen
www.vanmeenen.com/LPG-autogas-Vlaanderen/herstellingen/vialle/onderdelen-vialle.html

Verder hebben Nordicar en Vogels wat onderdelen, maar te beperkt om als Vialle LPi huisleverancier te worden.

Via www.autogasparts.eu kan je helaas geen Vialle onderdelen meer krijgen.

Bij www.autogas-anlagen-shop.de/ heb ik een account gemaakt, maar kan er nog niets bestellen. Het zelfde geldt voor www.autogas-mitteldeutschland.de

Als jullie nog wat online adressen hebben voor LPi onderdelen online: Graag!

NinaPaul

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

razorx

Bedankt! Ik heb ze er bij gezet in de eerste post.

haasje

lpgtanks=mesman kun je als particulier geen onderdelen bestellen.
http://www.lpgonderdelenshop.com/ is volgens mij alleen een placeholder, zit geen site achter. Moet denk ik http://www.lpgonderdelenshop.nl zijn

henry classic v70

Ik heb 5 uitstroompijpjes bij Henk Boertien laten vervangen, uiteindelijk kwam het erop neer dat er ook nieuwe houders in zijn gekomen met alle ringetjes etc. (die pijpjes moesten er bij mij worden uitgeboord, zaten echt muurvast waarschijnlijk al 430000 km) Naderhand aan de comp. gehangen, waardes waren uitstekend volgens Henk Boertien.
Was geen "goedkope" vervanging (€280,=) maar moest toch een keer gebeuren en als je dit nog nooit of weinig hebt gedaan lijkt het me geen "gemakkelijk" klusje alhoewel het zo lijkt (er kan nl. van allerlei troep in het inlaatspruitstuk vallen....) en de houders kunnen los komen waardoor je deze er eigenlijk ook weer opnieuw in moet zetten.

Succes Yits, jij als sleutel-veteraan krijgt dit wel weer goed :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

prefect

tijdrovers

ik ben vrijdag bij henk boertien geweest.
de auto hapert iets op gas, heel lichtjes
bij mij zitten 3 van de 5 houders los, er is al eens één vervangen denk ik want die is veel schoner dan de andere 4 en zit ook vast.
daardoor trekt de motor valse lucht

tjonge, mag wel wat kosten. 350,- en een dag de auto kwijt.
de houders zitter in het spruitstuk geflenst!?
is er iemand die hier ervaring mee heeft de houders zelf te vervangen?

Ludo

Om injectors in het spruitstuk te persen heb je een specifieke (lucht)perstang nodig.
Wellicht heeft Boertien deze niet in bezit, en zal hij met gedemonteerd spruitstuk naar Vialle moeten...

Er zijn ook mensen die er gewoon een prutske lijm aansmeren, maar dat noemen we klooiwerk.  :-X  ;D