B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Hulde voor Marcel en Mark, top dat jullie zo snel kwamen. Ook ik wordt een dagje ouder, man, wat was ik blij dat ik een trui én lange broek aan had  :evil:

@ Bouke, ik had écht met je te doen hoor. Zoveel geduld met die auto, en ein-de-lijk reed 'ie eens lekker voor 10 minuten. Ik was het al lang spuugzat geweest en had dat ding eruit gedaan.

Het spreekwoord leert ons dat de aanhouder wint, ik hoop dat dat moment nu ondertussen wel aangebroken is voor je.

;)

maruska

Citaat van: elianmars op 21-01-2016 14:27:50
Citaat van: maruska op 21-01-2016 14:10:44
Citaat van: elianmars op 21-01-2016 13:23:44
Het was niet echt vroeg eer ik op bed lag (was om 2:15 uur thuis uit Bergambacht vandaan), maar we laten jullie natuurlijk staan in de kou.
jij ook bedankt, maatje  :evil:

Ik had je al een appje gestuurd dat ik onderweg was en je niet hoefde te komen. Als je dan net doet of je het niet gelezen hebt.... ;D

Maar ook jij laat ze niet in de kou staan  :eusa_clap: ;)

telefoon in de auto lezen is niet handig, en al zeker niet als je 3 politie auto's tegenkomt... stefan belde me, maar toen zat ik al op de a20 ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

MarcoV

Goed bezig jongens, hulde  :eusa_clap:

MarcoV

Bouke

Net een proefritje gemaakt , en vooraf de storingen van gisteren gewist. Maar er ging geen lampje , geen hik niks. Dus tot zover geslaagd. Vanavond een ritje naar Stefan :) een ritje van een half uur, dat is een mooie test.

maruska

rij via de snelweg ipv binnendoor, want dan heb je nog een achterop rijdende volvo mogelijkheid ;D
T-5R

V70geRwin

Citaat van: Bouke op 21-01-2016 16:08:47
Net een proefritje gemaakt , en vooraf de storingen van gisteren gewist. Maar er ging geen lampje , geen hik niks. Dus tot zover geslaagd. Vanavond een ritje naar Stefan :) een ritje van een half uur, dat is een mooie test.

Wel weer een waardig slot  ;D

Mooi dat het allemaal weer opgelost is  :eusa_clap:

Taranis

Citaat van: maruska op 21-01-2016 16:10:38
rij via de snelweg ipv binnendoor, want dan heb je nog een achterop rijdende volvo mogelijkheid ;D

Het zou niet de eerste keer zijn dat we de V70 van Bouke met alarmlichten aan langs de kant van de weg zien staan :)

We zullen opletten ;)

maruska

Ron, voor mij was het minder dan 24 uur geleden :)
T-5R

Bouke

Ik ga door de polder dat is drakie gewend ;D

leons850

foutcodes kwamen niet meer terug?
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Lunadust

Ik zou em Murphy noemen.
Wat een pech zo achter elkaar aan.
Techneut, geen dichter.

)()()sT

Succes Bouk! Het is je van harte gegund....

innocenti

Zuur van die intercoolerbuis/slang. Ik heb met de turbo wissel hetzelfde gehad. Poef en over. Ik had gelukkig gereedschap bij en gelijk alles vastgedraaid. Wist bij poef ook gelijk wat ik was vergeten.

Nu roffelen. Je hebt nu echt wel voldoende gehad.

innocenti

En je Volvo maatjes zijn helden om gelijk klaar te staan en te helpen!