B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

san

petrolhead

Kan me voorstellen dat het een zware beslissing is, maar zoals Henry al schrijft, gezondheid gaat boven alles.
Gelukkig zijn er ook Volvo's met een hoge instap :) Succes met de keuze en zoektocht

UserID6342

Ik vind het klote dat Drakie weg moet Bouke, dat even voorop.  Maar wat is nu de echte reden, de gezondheid of het hoge olieverbruik ?  Want dat berichtje zie ik ineens niet meer staan, terwijl het er straks wel stond...

Ik had namelijk een klant voor de auto en toen zag ik dat olieverbruik staan en later weer weggehaald, maakt mij erg wantrouwig nu.  Heb tegen de klant de auto afgezegd.

Bouke

ik heb niks weggehaald Dirk ;) Maar olieverbruik speelde mee idd. Maar ik word gaande weg stijver en Nathalie heeft versleten knieen en mopperde al heel lang op de R. dit te samen en het feit dat ik er geen energie meer voor heb heeft mij hier toe doen besluiten. Ook word ik dit jaar geopereerd aan mijn hersenen,ik krijg een dbs (googel dat maar eens) ingebouwd. Hoe het daarna gaat geen idee maar ik wil dat Nathalie dan wel een geschikte auto heeft.

StefanCJ

Klote Bouke, ik weet niet half hoe zwaar deze beslissing je valt. Voor het moment niet leuk, voor op de lange termijn misschien wel een verstandige beslissing, knap dat je hem ondanks dat toch neemt.

UserID6342

Citaat van: Bouke op 21-03-2016 18:37:37
ik heb niks weggehaald Dirk ;) Maar olieverbruik speelde mee idd. Maar ik word gaande weg stijver en Nathalie heeft versleten knieen en mopperde al heel lang op de R. dit te samen en het feit dat ik er geen energie meer voor heb heeft mij hier toe doen besluiten. Ook word ik dit jaar geopereerd aan mijn hersenen,ik krijg een dbs (googel dat maar eens) ingebouwd. Hoe het daarna gaat geen idee maar ik wil dat Nathalie dan wel een geschikte auto heeft.
Dan kan ik het mij heel goed voorstellen Bouke, heb zojuist even op DBS gegoogled en die apparaatjes komen van een, voor mij, bekende fabrikant.  De therapie klinkt erg goed en ik hoop dat je er baat bij zult hebben in ieder geval.

dielie850

Oww wat balen Bouke :-\
Ik hoop echt dat je een koper vind voor de R want slopen zou echt zonde zijn :eusa_snooty:

TonV70R

Jammer Bouke, maar een begrijpelijke beslissing als ik het zo lees.
In onderdelen brengen ze meer op dan als complete auto.
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

volvobug

Pfff die auto heeft je wel bezig gehouden de afgelopen tijd. Maar goed dat je een knoop hebt weten door te hakken. Succes verder, ook met de medische behandeling!
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

PimR

Sterkte Bouke! Gezondheid gaat voor alles

Bouke

Vandaag nog wat foto's gemaakt omdat ik eigenlijk alleen maar foto's had als er gesleuteld werd :eusa_doh: dus Drakie ff gewassen en samen met mijn pa (is fotograaf) een plekkie gezocht om wat plaatjes te maken.
Deze zijn van mijn foon en die van mijn pa komen nog.

EricL

Zal wel een flink dubbelgevoel zijn geweest tijdens het wassen van Drakie :(
Gelukkig heb je straks nog een aantal mooie foto's.

Succes met de verkoop en alvast veel sterkte toegewenst met de medische behandeling die je zal ondergaan.

KIM

Het geeft wel een beetje de haat-liefde verhouding weer die je hebt met drakie (ook de naam is ontstaan uit zijn gedrag).
Foto's nemen van een auto in zijn volle glorie en toch ga je m slopen.

Ik heb volgens mij wel eens tegen je gezegd dat het gewoon een tijdperk in je leven zal zijn geweest; je hebt ooit een hele gave R bezeten. Ik hoop dat uiteindelijk de goede herinneringen de overhand gaan hebben.

Gewoon een van de foto's op canvas zetten en in de kamer hangen.

Maarten-t5

PLaatje om te zien wel zo.
Er moet toch wel iemand zijn die het ding wil hebben 0o.

Ries van de Zilverschuit

Dat lijkt mij ook, maar misschien is de werkelijkheid weerbarstiger. Slopen zal economischer zijn. Kwestie van verstand of gevoel.

Wel jammer dat je op dit punt bent gekomen, Bouke. Had het graag anders voor je gezien.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue