Foto's van m'n 850 Turbo.

Gestart door Died850, 06-09-2013 10:36:53

Vorige topic - Volgende topic

Died850

Died850

Vandaag het benzine filter vervangen van de 850, was ff gekloot met de leidingen los halen aangezien ik vergeten was de druk ervan af te halen :P

Oud vs nieuw:

Verder kwam ik dit tegen:

Lijkt wel doorgeknipt, iemand een idee wat het precies is?

UserID6342

De laatste is je slang van je rollover klep terug naar de tank toe. Dat rubber is gewoon verrot (join the club want ze hebben er allemaal momenteel last van), is een verloop van 4 naar 6 mm inwendig en kost 5,25 bij de dealer maar moet uit Zweden komen...

Died850

Citaat van: Dirk342 op 28-07-2014 18:55:33
De laatste is je slang van je rollover klep terug naar de tank toe. Dat rubber is gewoon verrot (join the club want ze hebben er allemaal momenteel last van), is een verloop van 4 naar 6 mm inwendig en kost 5,25 bij de dealer maar moet uit Zweden komen...

Aha, Thanks! Dan maar even kijken als ik toch in Zweden ben volgende week ;)

Died850

Zo, eindelijk de tijd (en zin..) gevonden om de spoiler te gaan spuiten. Resultaat is best aardig al was het lastig te zien in de donkere kelder waar ik het ding gespoten heb.

De plaatjes:

arjen850

Hey dat staat netjes :eusa_clap: Hoe was de tocht Door Zweden?

Died850

Dankje!
Zweden was erg mooi! Prachtige meren en bossen natuurlijk.
Alleen viel het aantal 850's die je er zag rijden tegen :P En als je ze zag waren ze nogal verwaarloosd.

Silverarrow

Mooi gespoten! Hoeveel lagen had je nodig?

Died850

Citaat van: Silverarrow op 24-08-2014 18:24:11
Mooi gespoten! Hoeveel lagen had je nodig?

Thanks!

Ik had 2 lagen grondverf, 3 lagen lak en 2 lagen blanke lak.
Maar ik moet wel zeggen dat je van dichtbij wel wat mindere plekjes ziet, zo is er een redelijke druiper aan de onderkant helaas. Maarja ben ook geen professioneel spuiter :P

Lammert

Maakt de auto wel echt af :), maar lijkt het alleen zo op de foto's, of is de spoiler ook 'matter' dan het dak? Misschien nog polijsten even?

Died850

Citaat van: Lammert op 25-08-2014 11:53:30
Maakt de auto wel echt af :), maar lijkt het alleen zo op de foto's, of is de spoiler ook 'matter' dan het dak? Misschien nog polijsten even?

dankje! het maakt de auto inderdaad af.
dat matte kan wel kloppen. Heb het idee dat ik dat altijd krijg met een knikkerbus. Over een week ga ik de spoiler even polijsten als de lak mooi hard is. Hopelijk krijgt het dan net zo'n glans als het dak .

Died850

De Volvo is alweer een paar maanden geschorst... Maar heb ondertussen wel weer wat leuks ervoor gekregen.
Nieuwe Hella verstralers inc. de witte kappen (ja dat vind ik leuk erbij ;)) mooie update t.o.v die oude lampen die erop zaten.

Verder ook een nieuw speeltje erbij. Een BMW 320i coupe uit 1996. Weet dat het een beetje vervuiling van het forum is maar wilde hem voor de evt. liefhebbers onder ons niet onthouden.
De bedoeling met de auto is om er een driftcursus mee te gaan doen en vervolgens misschien nog een racecursus. De auto gaat nog wat aangepast worden maar voorlopig nog niet te erg. Gebruik de auto daar nog te veel voor. Auto rijdt wel leuk en lekker voor z'n bijna 3 ton (heeft al meer gelopen dan de 850) maar een 850 rijdt wel veel fijner :).
Paar foto's erbij:

Had me ook al aangemeld op het BMW forum, maar kan m'n draai niet echt vinden daar.. dus als mensen het leuk vinden zal ik ook af en toe een update over de BMW plaatsen in het blog.

Silverarrow

Is de Volvo voor langere tijd uit de running (als in kapot)?

Iig een mooie BMW, prima wagens om af en toe eens goed mee te hoeken  :angel: ;D.

Died850

Citaat van: Silverarrow op 18-11-2014 19:42:34
Is de Volvo voor langere tijd uit de running (als in kapot)?

Iig een mooie BMW, prima wagens om af en toe eens goed mee te hoeken  :angel: ;D.

Nee zeker niet kapot rijdt nog heerlijk haha. Puur van wegen het weinige gebruik ervan en de kosten die er dan aan vast zitten tijdens school. Is eigenlijk een zomer auto voor mij ;).
BMW betaal ik 50/50 met m'n vader aangezien we samen de cursussen gaan doen.

Died850

Vandaag met het mooie weer de zomerbanden gewisseld van de 850, staat weer veel beter dan die platte stalen wielen. Deze staan nu te koop.

Binnenkort vervangen aan de 850:
-voorrem schijven en blokken
-distributieriem etc.
-carterventilatie
-verstralers plaatsen

In de tussen tijd is de motor van de BMW opgeblazen en is er in plaats van een 2.0 een 2.5 ingekomen. Is nu bijna net zo snel als de Volvo ;D.

Aangezien het mooi weer was even een kleine fotosessie gehouden met de BMW en Volvo, gezien de Volvo nog geschorst is niet naar een mooie locatie kunnen rijden.

Blijft leuk foto's maken van de wagens ;)