850 estate ruilen voor sedan

Gestart door Jacko, 16-11-2004 14:10:06

Vorige topic - Volgende topic

Jacko

Hey,

Ik ben van plan mijn 850 estate T5 te ruilen voor een sedan 850 T5 met 9000 meer km op de teller en van hetzelfde bouwjaar. Weet iemand misschien wat redelijk zou zijn om bij te betalen of is gelijk oversteken redelijk?? (bij een garage)

Alvast bedankt.

BenC70ES

Ik dacht dat een estate meer waarde had... (voor mij persoonlijk niet  ;)) maar ik zou zeker niet bijgeven... zit er voor de rest nog veel verschil in uitrusting, velgen, algemene staat?

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

mehn

Citaat van: damme151 op 16-11-2004 14:10:06
Weet iemand misschien wat redelijk zou zijn om bij te betalen of is gelijk oversteken redelijk?? (bij een garage)

Bijbetalen zéker niet  ;) Over het algemeen is een Estate een stuk duurder dan de Sedan.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Jacko

Optiespakket en velgen zijn bijna hetzelfde alleen zit er een spoilertje op de sedan.

mr T

Ik ben ook meer fan van een sedan, maar het merendeel heeft liever een station. Die zijn dan ook aanmerkelijk meer waard. Als je gelijk over kan steken en garantie hebt op de sedan lijkt het me een eerlijke deal voor beide partijen mits de auto's in een gelijkwaardige staat van onderhoud zijn. Meestal is het wisselen van een auto een emotionele zaak die geld kost.
Gr. Marcel

thuur

Citaat van: damme151 op 16-11-2004 14:10:06
Hey,

Ik ben van plan mijn 850 estate T5 te ruilen voor een sedan 850 T5 met 9000 meer km op de teller en van hetzelfde bouwjaar. Weet iemand misschien wat redelijk zou zijn om bij te betalen of is gelijk oversteken redelijk?? (bij een garage)

Alvast bedankt.

Van ruilen komt huilen.

ALS de garage bereid is zoiets te doen moet er wel iets tegenover staan want je Estate is wel degelijk meer waard (mits in zelfde staat van onderhoud).

Krijg je bijvoorbeeld een half jaar garantie?? Dan kun je het wel overwegen.

Gr 8)

Peertje

Over het algemeen leven garages niet van liefdadigheid.

Ik zou het nog even goed in overweging nemen als ik jou was.
Hé? Geen banner meer?