stationair regelaar

Gestart door olaf ovlov, 12-04-2014 16:47:57

Vorige topic - Volgende topic

olaf ovlov

Sorry, Ik heb niet kunnen vinden hoe je dit precies doet? Ook het gasklephuis niet, op het forum gezocht. zijn er foto's of een goede beschrijving ergens? auto loopt koud goed, warm gaat hij hikken. met gasgeven verslikt ie zich en stopt ermee rijdend. gewoon stationair hinkepinkend en ook stoppen. warm dus. b5202 motor. op toeren doet ie het wel.

gr Olaf

The Demon

??? ??? ???

Een beetje onduidelijke post dit, of slaat Alzheimer bij mij toe?

Groet,
The Demon.

olaf ovlov

Het gaat om het schoonmaken, gewoon remmenreiniger erin spuiten?

KIM

Nog beter; hang het mechanische deel maar eens een hele nacht in de remmenreiniger.

cornelis-b

Regelaar er tussen uit halen en aan één kant een kurk er in en dan vol spuiten met remmen reiniger, andere kant ook een kurk en nacht laten weken dan leeg kiepen en nog een keer reiniger er in en een beetje schudden/kantelen over de lengteas dan is weer schoon, je hoort hem dan ook mooi "klikken"
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

olaf ovlov

klikken doet ie doormeten geeft 9 ohm aan. stekker eraf geen respons met toerental ook niet als ik die van de gasklep het stekkertje eraf haal??????

-D©©©L-

foutcodes uitgelezen ?

olaf ovlov

Blijft nu wel draaien met warme motor ...... Maar nog steeds onregelmatig en verslikken met gas geven

cornelis-b

Maar heb je nu ook al foutcodes uitgelezen zoals -D©©©L- als aangaf?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

-D©©©L-

olaf ovlov

Ik heb hier in de buurt van Voorschoten NIEMAND die dat kan!!!!! En bij de dealer kost het mij een rib uit mijn lijf....  Sinds Aug 13 dat ik hem heb pas 3000km gereden !!!! Ben een beetje zat om nog meer geld er in te stoppen... Tot nu toe ong 1000 euro!!!

PimR

Met zo'n houding kom je er niet hoor :eusa_snooty:

Stappenmotor inmiddels laten weken?

Wat is het bouwjaar van de auto?

-D©©©L-

Citaat van: olaf ovlov op 14-04-2014 19:39:03
Ik heb hier in de buurt van Voorschoten NIEMAND die dat kan!!!!! En bij de dealer kost het mij een rib uit mijn lijf....  Sinds Aug 13 dat ik hem heb pas 3000km gereden !!!! Ben een beetje zat om nog meer geld er in te stoppen... Tot nu toe ong 1000 euro!!!

Je bent erg karig met gegevens, dan wordt helpen lastig.
Heb je alle sticky topics al gelezen ? de tips gevolgd ?

-D©©©L-

Citaat van: olaf ovlov op 12-04-2014 16:47:57
Sorry, Ik heb niet kunnen vinden hoe je dit precies doet? Ook het gasklephuis niet, op het forum gezocht. zijn er foto's of een goede beschrijving ergens? auto loopt koud goed, warm gaat hij hikken. met gasgeven verslikt ie zich en stopt ermee rijdend. gewoon stationair hinkepinkend en ook stoppen. warm dus. b5202 motor. op toeren doet ie het wel.

gr Olaf

Wat precies doet doet ?

olaf ovlov

stappenmotor laten weken in de remmenreiniger, en ingespoten met wd40.. bouwjaar nov 1995, is  MY 96. Met obd1,5 als ik dat goed had. Loop van het een in het ander.  Eerst de bekende abs ecu dan klapt mijn radiator, dan de accu, foute bougies, carterontluchting, olie, filter, benz filter. Komen steeds meer lijken uit de kast.   :eusa_whistle: