De lekbak

Gestart door Jak, 14-03-2003 12:56:55

Vorige topic - Volgende topic

Jak

Hoi,
Ik zoek me suf naar de lekbak van de airco. Onderwerp al eerder aan bod geweest, kan niet precies vinden bij nazoeken op site.

Schutbord passagierkant eraf, dashboard kastje eruit, en dan?

Ik kan iets vinden over een kastje van 3x4 cm, wat aan de rechterkant van witte tunnel in de middenconsole zit (3x torck, en een vierkant asje) -op de passgierstoel gezeten aan je linkerhand- Dit afgeschroefd, maar geen ingang naar lekbak.

Daarna ventilator -aan rechterhand- (4xtorck) losgehaald, draadbomen weggebogen, en geprobeerd schoepenwiel uit te nemen. In de tunnel gepookt, maar geen resultaat

Sesam open u, het kan niet moeilijk zijn.. Waar zit nu de opening? Kan helaas geen digi-foto maken, dan was het wat makkelijker aan te wijzen..

Groet, Kaj
Estate `95, 25i-10V, 350k, -3 dB

Danny

CiteerHoi,
Ik zoek me suf naar de lekbak van de airco. Onderwerp al eerder aan bod geweest, kan niet precies vinden bij nazoeken op site.

Schutbord passagierkant eraf, dashboard kastje eruit, en dan?

Ik kan iets vinden over een kastje van 3x4 cm, wat aan de rechterkant van witte tunnel in de middenconsole zit (3x torck, en een vierkant asje) -op de passgierstoel gezeten aan je linkerhand- Dit afgeschroefd, maar geen ingang naar lekbak.

Daarna ventilator -aan rechterhand- (4xtorck) losgehaald, draadbomen weggebogen, en geprobeerd schoepenwiel uit te nemen. In de tunnel gepookt, maar geen resultaat

Sesam open u, het kan niet moeilijk zijn.. Waar zit nu de opening? Kan helaas geen digi-foto maken, dan was het wat makkelijker aan te wijzen..

Groet, Kaj

Als je aan de passagierskant de zwarte kunststofplaat weghaald zie je onder aan het kachelhuis,in het midden, een gebogen grijze slang naar de middentunnel gaan, volgens mij is dat de afwateringsslang?

Succes en groeten

Jak

Hoi Danny
Toch een plaatje kunnen maken..
Kan je op de plaatjes aangeven waar te zoeken?
Eerste foto is van passagierskant naar de middentunnel, onder het bewuste paneel.

De tweede foto zit daar rechts van. vreemd eigenlijk, dat deel waar de fan in zit (is dat dat ding wat piept) is lager dan de rest van de tunnel aan de passagierskant. Dan zou je daar een afvoer verwachten??

Groet, K

Danny

Bij de eerste foto: trek de vloerbedekking naar beneden, dan haal je de zwarte kunststof plaat weg en dan zie je onder de kachelbehuizing (laagste punt) en tussen de middentunnel een gebogen rubberen slang.

Groeten Danny

Jak

yes, gevonden !  :D
Daar zat ie dus. En t was redelijk schoon van binnen.

Reactie duurde even, want de auto is bijna helemaal op de kop geweest (figuurlijk) om veel andere dingen te regelen.

Bij het loshalen van de vloerbekleding kwam ik aan passagiers kant nog een zwarte kabel tegen die onder de stoel verdween met  chroom schroefdopje eraan, waar een klein gaatje in zat. Alsof het een soort dunne "antenne"-kabel voorstelde. Niet van de radio in elk geval, die werkt prima, en van inbouw mobi's is geen spoor te vinden. Enig idee?

Dank voor reaktie

Groet, K