Zesde Noord Hollandse Polder meeting

Gestart door cornelis-b, 06-05-2014 17:30:06

Vorige topic - Volgende topic

Silverarrow

Mooi collectie Volvo's bij elkaar :eusa_clap:! Hoe lang heeft het geduurd voordat jullie door de voorraad sathe heen waren? ;D

cornelis-b

Citaat van: Silverarrow op 14-09-2014 13:10:08
Mooi collectie Volvo's bij elkaar :eusa_clap:! Hoe lang heeft het geduurd voordat jullie door de voorraad sathe heen waren? ;D

Rob was om 13:30 begonnen met bakken en om 17:45 waren de laatste grammen van de 15 kilo verorberd ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

razorx

Zo. Wat ziet dat er gezellig uit. En wat een goede opkomst.  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

knoertS70

Ik had nog aangeboden om je op te halen Yits. Maar je hebt andere nuttige dingen gedaan las ik. Heb je wel goed gekeken of na het vertrek van Dirk alle onderdelen van je auto nog aanwezig waren?  :)
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

mafvanvolvo

Citaat van: knoertS70 op 13-09-2014 20:35:09
Wat me wel opviel. Er was een kamper uit Nijmegen die gelijk de nieuwe R van Henk en Anton uit mekaar begon te trekken. Hij wist nog te vertellen dat het met het juiste gereedschap een stuk makkelijker en sneller zou gaan. Tja.....
Vriendelijk verzoek .over wie heb je het,is volgens mij een beelbepaald iemand van deze club,geen heilige maar toch.

Groeten Ted.

cornelis-b

Volgens mij deze onschuldig wegkijkende man in zijn werkbroek :eusa_think: :eusa_think: :eusa_shhh: :eusa_shhh:

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

knoertS70

Johann

Meende dat ie met een camper was?  :eusa_shifty:

knoertS70

Wie waren trouwens die nogal opvallend geklede fotografen die daar rond liepen?

cornelis-b

Citaat van: Johann op 14-09-2014 18:09:09
Meende dat ie met een camper was?  :eusa_shifty:

Nee met een "lelijke eend" ;D ;D ;D

Zeg maar Henk tegen mij

cornelis-b

Citaat van: knoertS70 op 14-09-2014 18:13:49
Wie waren trouwens die nogal opvallend geklede fotografen die daar rond liepen?

Welke?

Zeg maar Henk tegen mij

knoertS70

Zo'n meiske in nogal opvallende kleding en een wat oudere man met een camera op statief.

cornelis-b

Citaat van: knoertS70 op 14-09-2014 18:16:54
Zo'n meiske in nogal opvallende kleding en een wat oudere man met een camera op statief.

Edo en Ilona

Edo is een Krommenieer die ik al jaren ken, een goede saxofonist en net als ik radiozendamateur. Ilona is een vriendein van hem. Beide Volvo gek en Ilona is begonnen in een 460 en Edo is een vaste bezoeker van de meeting.
Edo is een goede fotograaf die heel veel werkt met HDR fotografie en Panorama fotografie, zijn foto's krijg ik nog.

Zeg maar Henk tegen mij

knoertS70

We zien de foto's wel verschijnen dan.

UserID6342

Citaat van: cornelis-b op 14-09-2014 18:13:57
Citaat van: Johann op 14-09-2014 18:09:09
Meende dat ie met een camper was?  :eusa_shifty:

Nee met een "lelijke eend" ;D ;D ;D
Whoehahahaha, met een eens een keer echt zuinige auto dus ;D. 1:18, welke Volvo red dat ??  Heb me helemaal in een deuk gelachen ermee ;D ;D