De CrossZeeuw

Gestart door Taranis, 20-08-2014 21:13:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Claudia op 21-08-2014 07:06:04
Mmm...ik vond 'meeuw' toch leuker! :P

Ik vind 'm prachtig!
Krijg toch wel heimwee naar mijn N-meeuw...vooral nu we in Deutschland vertoeven.
Als...ik zeg áls er geen Baustellen zijn, is effe gauw inhalen a la N met de 940 toch net even minder 'effe'.
Inderdaad jammer de de XC zo aan het puberen was...hij was zo mooi!


Speciaal voor Claudia uit de oude doos gehaald.

Voor:




Na:




Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

vincen tdi

voor waar een wil is ................

leuke foto's zo
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

Claudia

Schoon en vies...een plaatje! :)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

maruska

mooi detail van die sessie is het sleepoog op de onderste foto :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Ik vind een XC70 ook echt veel mooierder dan een V70.
NNen praat ik niet over, die zijn niet mooi.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Dat zijn weer mooie foto's uit de oude doos

Taranis

Die bovenste foto wil ik op groot formaat in de hal hangen :)

Citaat van: Claudia op 24-08-2014 13:50:03
Schoon en vies...een plaatje! :)

En dan de reactie in Kristiansand bij het betaalhokje voor de veerboot naar Hirtshals: "What did you do to your caaaaaaar?!" ;D

Citaat van: maruska op 24-08-2014 13:55:28
mooi detail van die sessie is het sleepoog op de onderste foto :)

Om die andere Zeeuwen eruit te slepen. Ik dacht dat er nog een filmpje van was maar kon 't niet meer vinden.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-08-2014 13:55:39
Ik vind een XC70 ook echt veel mooierder dan een V70.
NNen praat ik niet over, die zijn niet mooi.

Correctie: jij vindt ze niet mooi. Als 't aan mij ligt, wordt mijn volgende auto een XC70NN D5. Helaas zijn ze slecht te vinden in summum uitvoering, bi-turbo D5, bruin leer met licht interieur, schuifdak, BLIS, RTI en premium sound. Als ze er al zijn dan worden ze aan het einde van de lease meteen naar het oosten geëxporteerd en wat hier overblijft zijn de karige D3-tjes met FWD die toch geen mens wil hebben.

En ja, ik vind een XC70 ook mooier dan een V70 maar na mijn 850's heb ik me voorgenomen nooit meer 2x dezelfde auto te kopen. Dus een XC70N komt er hier niet meer ;)

Citaat van: Sbv op 24-08-2014 14:22:39
Dat zijn weer mooie foto's uit de oude doos

Zo zijn er ook nog foto's van die NN-hater die mijn huidige auto met koude motor en -10 buitentemperatuur aan het afjakkeren was rondom de ijsberg op de akker voor de deur :evil: :

Citaat van: Taranis op 13-02-2013 18:39:30
Slippen met die hap :D :





Ewout, heb je 't een beetje naar je zin? ;D :





Op verzoek voor de foto's nog een paar rondjes de andere kant op:







Ewout probeert Sander en Bouke onder de sneeuw te krijgen:



En toen stond de AWD muurvast:



Sander waagt ook nog een poging, maar de AWD komt niet van z'n plek:



Toen de XC er maar even voor gezet en het ding los getrokken. En niemand die dan even een fotootje maakt hoor :eusa_wall: :



Terwijl Bouke en Ewout terug de warme garage in doken, samen met Sander nog een kleine fotoshoot gedaan:













Sbv

Nu is het andersom. Jij in een blauwe V70n, ik in een groenige XC70  ;D

Taranis

Dan zie ik je komende winter wel in Noorwegen voor een nieuwe fotoshoot ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 24-08-2014 21:11:05
Dan zie ik je komende winter wel in Noorwegen voor een nieuwe fotoshoot ;D


+ 1


Ik heb ook geen filmpje meer van het slepen. Alleen twee foto's:


Claire kijkt toe hoe twee XC's falen...


...en doet het dan even voor. :P Kapitein Wouter kijkt toe en geeft af en toe een aanwijzing.



Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Vulk

Heerlijk, drie mannen die toekijken van op hun stoeltje. :)

maruska

idd ! hoewel het kapsel van de rechtse lang genoeg was om een vrouw te kunnen zijn van achter, toch Kim ??? ;D

toch mooi, bier, korte broek en omgeploegde akkers...
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Ik zeg: tijd voor een nieuwe meet. ;D


Inschrijvingen per PB graag.



Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Nieuw speeltje besteld: http://www.plxdevices.de/product_info.php?name=DM-100-OBDII/CAN-52mm-Touch&model=DM100OBD_Touch&prod=PLX-0097&osCsid=a8dc8e665b096cf07fe67828e3b2b12f

Deels omdat ik de motorolietemperatuur wil kunnen zien (soms nagelt de motor nogal als ik in ga halen en was dus blijkbaar niet warm) maar allergisch ben voor extra sensoren en dradenrommel onder de kap, deels omdat ik het idee heb dat de automaatbak het af en toe nogal heet krijgt en graag zou willen dat de bak het nog een tijdje uit houdt. Daarnaast kan ik dan ook mooi eens zien of de koelvloeistofmeter in de auto je niet beduvelt want die vertrouw ik ook niet helemaal :)

Eerst even gecontroleerd of ik alle data via OBD uit kan lezen maar dat blijkt te kunnen. Meteen gezien waarom de tussenas gesneuveld is... 6500 Nm koppel :evil:



@ Ewout: zin om de meter in Noorwegen te monteren en netjes weg te werken?

Meteen voor pa's nieuwe auto ook zo'n meter besteld, Shrek vertrekt over iets minder dan 2 weken ook naar Polen en pa neemt een nieuwe XC60 D5 in ontvangst. Ook in MY2015 zit geen koelvloeistoftemperatuurmeter :eusa_wall:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 30-08-2014 20:28:25
@ Ewout: zin om de meter in Noorwegen te monteren en netjes weg te werken?

Zeker weten! Ik zal die vrijdag alvast ff vrij vragen aan den werkgevert ;D

T minus 11...


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein