T-5R BLOG

Gestart door MikeyQR, 13-09-2014 21:39:30

Vorige topic - Volgende topic

MikeyQR

Citaat van: cornelis-b op 15-09-2014 22:00:08
Super bezig geweest Mike, het zijn allemaal van die kleine dingen die het hem doen :eusa_clap:

Precies, het moet gewoon werken van mij. 8)

MikeyQR

Kleine update, de opa 745 gaat eruit  :-[ , rede is dat hij APK afkeur is op 2 verrotte draagarmen achter waar de veren in hangen.
1 achterlicht lens is nog van 1985 en dus wittig vaal, en Claxons doen niets.

Wel jammer want ik wou hem ondanks het lelijke plaatwerk opknappen en af en toe mee rijden, want ondanks de lelijkheid rijd die gewoon heerlijk.
Ik zal hem wel gaan missen. :-\

UserID6342

Draagarmen van een 700 kun je zo vervangen Mikey en stelt helemaal niets voor !  Op de V700V zitten zat jongens die draagarmen hebben liggen en die schroef je er zo onder.  Idem voor het achterlichtje en de claxons.

Qua materiaal als ik het zo inschat een kleine 100 euro voor alles samen en een uurtje of 2 werk....

MikeyQR

Citaat van: Dirk342 op 16-09-2014 18:57:39
Draagarmen van een 700 kun je zo vervangen Mikey en stelt helemaal niets voor !  Op de V700V zitten zat jongens die draagarmen hebben liggen en die schroef je er zo onder.  Idem voor het achterlichtje en de claxons.

Qua materiaal als ik het zo inschat een kleine 100 euro voor alles samen en een uurtje of 2 werk....

Ja ben ik met je eens Dirk en ik weet dat het allemaal goed te doen is, maar de 740 is ook echt niet de mooiste, overal roest op elk plaatdeel, de motor en bak zijn daar in tegen perfect, het oude blokie gebruikt bijna geen olie.

Een knappe koop je al voor weinig dus daar ga ik denk maar naar kijken. ;)

V70geRwin

Citaat van: MikeyQR op 16-09-2014 19:06:01
Citaat van: Dirk342 op 16-09-2014 18:57:39
Draagarmen van een 700 kun je zo vervangen Mikey en stelt helemaal niets voor !  Op de V700V zitten zat jongens die draagarmen hebben liggen en die schroef je er zo onder.  Idem voor het achterlichtje en de claxons.

Ja ben ik met je eens Dirk en ik weet dat het allemaal goed te doen is, maar de 740 is ook echt niet de mooiste, overal roest op elk plaatdeel, de motor en bak zijn daar in tegen perfect, het oude blokie gebruikt bijna geen olie.

Een knappe koop je als voor weinig dus daar ga ik denk maar naar kijken. ;)

Verse apk verkoopt wel beter  :eusa_whistle:

MikeyQR

Ach ja klopt maar toch, ga denk opzoek naar een andere leuke in mooie staat met een turbo ofzo. :evil:

grijzev70tdi

Bouwjaar enzo? Benzine?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

JuT5R

Mooie wagen heb je daar! 8)

MikeyQR

Er is weer het nodige gedaan aan de R. 8)

De ashoes LV vervangen, was nodig want het vet was er al aardig uit.
Dus nieuwe hoes met lekker veel vet erin en we kunnen er weer veel km mee maken met de R. ;)

De draagarmen L en R vernieuwd door org Volvo spul, was geen overbodige luxe want de rubbers lagen er helemaal uit, dit merkte ik al als je met de auto moest remmen en hij heel graag naar links of recht wou en het stuur had ook daarbij een eigen leven. :eusa_wall: , maar nu rijd die weer strak en remt recht.

Ook merkte we (mijn pa en ik) dat de fusee kogel links slecht was dus dat is dan ook gelijk opgelost.

De foto's van het klusje.

850 T5 Freak

Goed bezig! Al nieuwe R matten?  ;D
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

MikeyQR

Hahahhaah ;D, nope nog niet komt zekers nog. 8)

svenerik

ziet er weer goed uit....

moeten bij mij ook nog.... lekker dat je weet hoe het moet

::) ::)

mzzl sven

cornelis-b

Klusje van de draagarmen hoop ik morgen ook te doen als het weer mee zit. Altijd weer mooi als alles er "vers" onder zit.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

svenerik

je bent van alle markten thuis cornelis !

hij wordt vast wel mooi.

succes met sleutelen en veel plezier met poetsen zondag.

sven

MikeyQR

Weer even wat gehobby't vandaag. ;D

De velgen van een nieuwe laklaag voorzien ook maar gelijk een tintje donkerder, en ik moet zeggen ze staan erg goed op de R dus denk dat ik ze er toch maar onder ga houden. 8)