Welke winterbanden op de Titan velgen

Gestart door Risjat, 21-11-2014 22:06:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vulk

Citaat van: Vulk op 04-11-2015 18:36:28
De conti's kan ik momenteel niet krijgen in onze maat.

Blijft over: Goodyear Ultragrip of de Bridgestone blizzak.

Dinsdag komen de Bridgestone's er onder op de Columba's.

marc-850

Vorige week stond er een winterbanden test in de Autoweek. Heb hem zo niet bij de hand, maar ik meen dat Continental er als beste uitkwam.

V70R^2

Citaat van: V70R^2 op 21-11-2014 22:27:13
Citaat van: Sbv op 21-11-2014 22:26:10
Vredestein Wintrac extreme ? 205-45-17

Goede band!

Zorg wel dat je het nieuwe type neemt (de extreme S), de oude en nieuwe zijn beide nog leverbaar.

Kan ik gelijk deze mening herzien, vredestein, mijn beide sets va n2 jaar oud hebben dit jaar vreemde slijtage gehad, bij de 1 kwam het karkas aan de zijkanten erdoorheen terwijl in het midden nog veel profiel zat (en ik rij altijd 2.8 bar, nooit lager).

Set 2 is gewoon het loopvlak van gescheurd, kan de band zijn, kan ook aan het wegdek hebben gelegen, al met al vond ik ze na een jaar rijden erg rumoerig en niet meer fijn rijden.

Nu michelin pilot alpin PA4 besteld, oude vertrouwde zeer goede band :) geen vredesteins meer voor mij..

ajj62283

Heb een set bridgestone blizzak. die kan ik van harte aanraden. Vooral voor zon super zware wagen.
De blizzaks zijn bij uitstek geschikt als je ook echt de sneeuwerige alpen in gaat. of duitsland scandinavie waar ook veel sneeuw wil liggen.