afstandsbediening

Gestart door berny, 10-02-2003 21:20:21

Vorige topic - Volgende topic

berny

Het oogje van de afstandsbediening is stuk (en weg). Weet iemand een adres waar ik een andere kan kopen, of andere oplossingen

Jan_D.

Als het origineel Volvo is, gewoon de dealer. Die heeft dat soms zo in voorraad, het moet alleen op je auto worden geprogrammeerd. Staat in het instructieboekje, geloof ik.
(Maar misschien is dat ook weer afhankelijk van bouwjaar en type). Is allemaal snel te regelen, prijs weet ik niet, was destijds nog garantie!  :)

denkweb

120 euro, nieuw drukknoppie aan de sleutelring...

Paco

Loop is over de sloop; soms zitten ze nog aan de sleutelbos.

Als je mazzel hebt zijn het originele (als je dat nu ook hebt dan). Nieuw kosten ze inderdaad een hap centen.
De dealer kan hem zo voor je installeren/instellen.

Paul Arnold 0101009

Heb bij de schoenmaker voor beide AB's een perfect passend lederen hoesje met stalen oogje laten maken, met uitsparing voor het drukknopje : 20 euro klaar.

Paul.

Adri

Ik heb de ab uit elkaar gehaald en 2 gaatjes geboord op de plaats waar het oogje zat. Vervolgens zelf een oogje gemaakt mbv een paperclip. Prima gelukt, zit al weer een jaar zonder problemen.

Hans B6254

Volvo levert geen onderdelen voor de AB, het concept is gehele ab vervangen.

Programeren kun je zelf.
Handleiding staat bij "s©ub@" op de ftp server

JHH

[move]Alzheimer is not a disease, it a way of living.... Zo na 250 nuttige en minder nuttige postings hou ik het voorlopig voor gezien. Veel lol met je Rofel..........   I will be Back[/move]

vinnie

ben hem ook helaas veloren door het zelfde probleem.
Als je ergens een adres weet waar ze niet zo duur zijn (120 euro) dan hou ik me aanbevolen.

Raf

mijn AB was ooit eens verloren geraakt. en toen ben ik een keertje gaan horen bij een dealer. die brave man vertelde me dat het €40 kostte. achteraf heb ik de AB terug gevonden dus €40 uitgespaard maar waar julli zo'n uitzinnige prijzen vandaan halen(€120)?

Raf
De gustibus non disputandum est!