854 t-5 - Turbo druk zakt weg bij volgas

Gestart door Paulvdberg, 21-03-2015 15:36:49

Vorige topic - Volgende topic

Paulvdberg

Hallo,

Ik ben hier nieuw op dit forum en zal es een paar foto's er op zetten dacht ik zo

Wat er nog aan moet gebeuren is een nieuwe abs pomp ivm lekkage hieraan bij hard remmen.
Voor de rest wil ik nog even afwachten wat er met me bak is. of dit schutbord geluid is of erger?

Boeijke

Welkom Paul.

Die kleur hè.  :eusa_shifty:

Wat is er met die bak dan?  Hand of automaat?

(En verander me even in mijn, kijkt net wat anders  ;) )

Paulvdberg

Het is een handbak,
hij maakt veel geluid vind ik zelf met rijden.
In zn 5e versnelling hoor je echter super weinig maar in zn andere versnellingen hoor je de bak best wel geluid maken naar mijn idee lagers.
Ik heb alleen geen idee hoe dat zit met dat schutbord geluid, der zitten wel van die bussen tussen.
De jongen waarvan ik hem kocht zij dat het door die motorsteun kwam.
zelf heb ik alleen mn twijfels.
Heb ook aan Pim van het forum gevraagd of ik met hem keertje mag meerijden dat ik weet hoe dat bij de andere auto's klinkt.

Voor de rest echt een HEERLIJKE auto ben er echt super blij mee. ben dan ook van golf 3 naar dit gegaan

Boeijke

Lastig te oordelen zo.

Heb de auto wel eens gezien trouwens. In brummen volgens mij. Ding staat als rood op kenteken toch?
Welke regio Kom je?

Paulvdberg

is inderdaad lastig oordelen zo, hij doet het prima hoor maar wil toch zeker weten:P

staat inderdaad als rood op kenteken viel mij ook al op.

Zelf kom ik uit Hoorn NH en de auto heb ik gehaald in Veenendaal.

cornelis-b

PU rubber in het schutbord steun dreunt inderdaad meer door in de auto, als je even op het gas gaat is het net of je blok erg rauw loopt ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Boeijke

Henk heeft gelijk. Als er zo'n PU  rubber in de schutbord steun zit kan die dreunen.
Maar dat is dan snel en goedkoop op te lossen door het te vervangen door een originele.

Maar laat Pim en zijn maatjes er maar eens naar luisteren. Die zitten in je buurt en weten dat snel genoeg.

cornelis-b

Citaat van: Boeijke op 21-03-2015 20:27:40
Henk heeft gelijk. Als er zo'n PU  rubber in de schutbord steun zit kan die dreunen.
Maar dat is dan snel en goedkoop op te lossen door het te vervangen door een originele.

Maar laat Pim en zijn maatjes er maar eens naar luisteren. Die zitten in je buurt en weten dat snel genoeg.

Ik ben van origineel rubber naar PU gegaan en in het begin leek het wel of de lagers uit me blok lagen zo'n rauw geluid maar ben er nu aan gewend en laatst in de V70 van de buren dacht ik "gatverdemme geen motor beleving" ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

FGG

Citaat van: Boeijke op 21-03-2015 16:03:14

Ik dacht even dat ik de enige was die zich er aan stoorde. ::)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Jurijn R

Had ook even interesse in deze, maar ja .. keuzes moet je maken. Kan er geen 5 hebben hé :-(

Spin!

Citaat van: Boeijke op 21-03-2015 16:03:14

+ 1

www.vm-parts.nl

cornelis-b

Mannen niet iedereen is een expert in het Nederlands in geschrift.

Zeg maar Henk tegen mij

t5joost

even terug komend op je probleem, we zullen eerdaags eens luisteren wat je hoord

The Demon

Welkom op dit mooie forum.
Citaat van: cornelis-b op 22-03-2015 13:38:09
Mannen niet iedereen is een expert in het Nederlands in geschrift.
Ben ik met je eens, maar het is met de huidige generatie wel erg slecht gesteld.
Hoofdrekenen kunnen ze over het algemeen ook al niet meer.

Boeijke

Kom jongens. Laten we dit blog beetje netjes houden. Ik had het in mijn eerste reactie puur voor TS erbij gezet als tip. Niet om die discussie weer op te laaien.

En weer on-topic.
Zou via de RDW wel de kleur op kenteken aan laten passen. Dit om geneuzel en gezeik te voorkomen. Welke kleurcode geeft het typeplaatje aan?