Achterbumper

Gestart door Willie27, 18-12-2015 15:34:05

Vorige topic - Volgende topic

Willie27

Hoi iedereen,

Een vraagje heb een andere achterbumper op het oog.
Eén met twee uitlaat sparingen.
Nu heeft de andere achterbumper aan de binnenzijde aan de zijkant twee hardplastic witte brackets die schuiven over een andere bracket die aan de auto zitten.
Nu heeft mijn 855 een ander soort bevestiging en wel twee 10mm schroeven die één vanuit binnenkant en de ander vanaf de buitenkant bereikbaar zijn.
Beide bevestigingen houden de zijkant van de achterbumper op zijn plaats.
Nu mijn vraag is de bumper met de plastic brackets compatible met mijn 855 '94.
B5234T - SchuttenTuning - IPD - BSR - Snabb - Intrax - Nivomats - 19T - Ferrita 3"dp - Stop Tech - Mevius - Titans / VIP 17"

arjen850

Ja.

Bumper van een V70 XC

Willie27

Maar hoe zit dat dan?
Op de éne bumper heb je ik een bevestiging met brackets en op mijn 855 een bevestiging met een schroef :eusa_think:
B5234T - SchuttenTuning - IPD - BSR - Snabb - Intrax - Nivomats - 19T - Ferrita 3"dp - Stop Tech - Mevius - Titans / VIP 17"

Willie27

Arjen dat ziet er trouwens erg goed uit.
O ja, en je cruise controle werkt ook prima, nog bedankt.

arjen850

je moet de opschuif stukken ook hebben, en die monteer je vervolgens op je achterschermen. Mooi dat de CC werkt :D

Willie27

Ok goed dat ik dat weet zal vragen of hij die ook heeft.
Anders schiet het niet op.
Of heb jij er nog een paar liggen Arjen? ;)

cornelis-b

Ik wist niet dat een bumper van een V70 paste op een 855
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

arjen850

Citaat van: cornelis-b op 18-12-2015 17:17:11
Ik wist niet dat een bumper van een V70 paste op een 855

Echt niet? Haha, dan heb je de hipe op de XC achterbumpers gemist. Er zijn er meer op het forum hoor;) dacht dat mijn bumper toch wel aardig bekend was😀😀

joeryvaneck

Willie27

Moet die opschuif stukken voor de achterschermen dus gewoon op de sloop gaan halen?
Of heeft iemand ze liggen?

arjen850

Citaat van: Willie27 op 18-12-2015 18:47:41
Moet die opschuif stukken voor de achterschermen dus gewoon op de sloop gaan halen?
Of heeft iemand ze liggen?

Natuurlijk heb ik die;)