Wie weet wat een Siemens S4 vr is?

Gestart door Ivarmaarel, 12-03-2016 21:00:55

Vorige topic - Volgende topic

Ivarmaarel

Beste forummers,

vandaag ben ik bezig geweest met het vervangen van de airco verdamper.
Tijdens het demonteren kwam ik onder m'n middenconsole een kastje tegen met de tekst 'Siemens S4 VR' erop.

Wie weet wat dit is?
Aan de datum die er op staat is te zien dat ie er al sinds 1996 in zit.
Het gaat hier trouwens om een v70 uit 1997.

Het viel mij op omdat ik een aantal losse kabels achter het dashboard tegenkwam die na onderzoek allemaal bij dat kastje uit kwamen.
Daarnaast zijn alle kabels die vanuit het kastje komen afgeknipt.

Iemand een idee wat dit kan zijn??

Ivar

cornelis-b

Oude mobile phone en wat je gevonden hebt zijn de resten van de carkit. Google is je vriend ;D

https://www.youtube.com/watch?v=UtRP7PMmCec
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Ivarmaarel

Hahaha, hoe geniaal!
Was op google inderdaad wel al de telefoon tegengekomen maar had nog niet de link gelegd met een carkit.

Iemand die dit nog origineel ingebouwd heeft zitten?
Lijkt me wel grappig om het weer werkend te krijgen.

cornelis-b

Als je dit werkend wil krijgen dan zal je er ook een Siemens S4 bij moeten zoeken en ik verwacht dat de meeste in de kliko terecht zijn gekomen. Ik vraag me uberhaubt af of daar nog mee te bellen is op het huidige mobiele netwerk?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

UserID25761

Citaat van: cornelis-b op 12-03-2016 21:32:04
Als je dit werkend wil krijgen dan zal je er ook een Siemens S4 bij moeten zoeken en ik verwacht dat de meeste in de kliko terecht zijn gekomen. Ik vraag me uberhaubt af of daar nog mee te bellen is op het huidige mobiele netwerk?

Probeer het eens in donker Afrika, vast wel iemand die nog zo'n phone heeft  :eusa_angel:

Lunadust

Citaat van: NickGR op 12-03-2016 21:36:29
Citaat van: cornelis-b op 12-03-2016 21:32:04

Probeer het eens in donker Afrika, vast wel iemand die nog zo'n phone heeft  :eusa_angel:

Daar stonden ze ons (met iphone 4s en samsung s5) uit te lachen...
In Afrika gaat de ontwikkeling wat telefoon aan gaat net zo als hier.
Geen geld, amper eten maa wel mobiel met internet.
Techneut, geen dichter.

classicT5

Zo een heb ik nog gehad.. Getting old

UserID25761

Citaat van: Lunadust op 12-03-2016 21:51:41
Geen geld, amper eten maar wel mobiel met internet.

Aha daar blijft onze ontwikkelingshulp dus  :eusa_naughty:

jeroen74

De stroom perfect werkende mobieltjes van nog geen paar jaar oud die hier in onze consumptiemaatschappij als waardeloos afval beschouwd worden is vrijwel oneindig en daar krijgen die dingen nog een tweede nuttig leven.

En niet te vergeten, ze hebben waarschijnlijk daar niet al te veel oude infrastructuur die innovatie en vernieuwing belemmert, dus het nieuwste van het nieuwste kan geïnstalleerd worden, er is toch niets anders waar rekening mee gehouden hoeft te worden.

;)

Ivarmaarel

Ja, ik heb al gezocht op marktplaats naar zo'n telefoon maar ze worden inderdaad niet in tientallen tegelijk aangeboden.
En aangezien in Grom-audio ingebouwd heb slaat het ook helemaal nergens op.

Maar wel leuk om het nog tegen te komen.