Spuiten remklauwen

Gestart door bart, 03-04-2005 14:36:11

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

Dat goud vind ik erg mooi op een zwarte :)

Rood heeft iedereen al joh ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Rayman

Ik zit er zelf aan te denken om ze in de kleur van de titans te spuiten; gewoon discreet en netjes. Klaar...

Dark Side of the Force is German

MarkoC70T5

Ik heb ze afgelopen weekend zelf hammerite metalic blauw geverfd.
Persoonlijk vindt ik het wel een nette kleur  wat je niet heel vaak ziet.

Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

pac

Met alle respect voor je smaak MarcoC70T5 maar blauw vind ik er niet mooi op staan. Maar gelukkig verschillen smaken. Zo vind ik het goud bij de zwarte 850 van Animal ook niet echt mooi. Ik denk dat ze toch rood worden....maakt niet uit of iedereen het heeft zolang ik het maar mooi vind. Hoop dat Marc nog een foto dan plaatsen.

Eugene

Dit is de T-5R van Marc

If it's not blown, it sucks...

Laserblue

saffron onder een zwarte dat wil ik nog wel eens iemand zien doen 8)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

DD

marco dat ziet er erg goed uit hoor. zowiezo een mooie wagen in een mooie kleur. Is het nou niet zo dat hammerite relatief lang moet drogen voor het uitgehard is? Heb je dan geen last met dat je moet wachten met rijden totdat de verf echt goed droog is?

@®-

Citaat van: DD op 07-04-2006 10:26:47
marco dat ziet er erg goed uit hoor. zowiezo een mooie wagen in een mooie kleur. Is het nou niet zo dat hammerite relatief lang moet drogen voor het uitgehard is? Heb je dan geen last met dat je moet wachten met rijden totdat de verf echt goed droog is?
Is al bijna droog nadat je het erop smeert.
Na een uurtje gaan rijden en een beetje rustig doen met je remmen, stinkt wel een beetje verbrandt, maar bij mij is het niet verkleurt of wat dan ook.

IRH

Is dit de reguliere Hammerrite of de hitte bestendige versie? ::)

@®-

De gewone, eigen merk van de Gamma (deze had de kleur van mijn 850)

M a r c

Je kunt ook gewoon radiatorlak gebruiken. Goedkoop en ook te krijgen in allerlei kleuren. Vantevoren de remmen goed reinigen met remmenreiniger of wasbenzine. Overigens staat hoogglans zwart of gewoon zilver ook mooi. Zolang je de remblokken maar niet meeschildert..... dus wel even de remblokken eruit halen voordat je gaat spuiten of kwasten.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

@®-

Of gewoon even opletten wat je doet en erom omheen schilderen  ;)

M a r c

Die voor de vooras liggen bij mij nog steeds in de kast....  :-X  Geen tijd  :-\

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Racingbrick

Heel mooi hoor,
Ik zie stahlflex leidingen , heb je de oude remleiding nog liggen?( die rubberen)

MarkoC70T5

Citaat van: DD op 07-04-2006 10:26:47

Ik heb gewone Hammerite gebruik en na 60 min was het goed hard kon er gewoon op duwen met me vinger en kwam geen verf meer af. Ben toen ook gewoon gaan rijden.  er is nog niets af gegaan. op mijn vorige auto heb ik percies het zelfde op gesmeerd en na 3 jaar zit het er nog steeds goed op.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.