Volvo Klassieker Beurs (VKB) 24 en 25 september 2016 Autotron Rosmalen

Gestart door StefanCJ, 17-09-2016 22:47:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Emiel

Ik vond het ook leuk, volgend jaar weer.
Clubstand zag er prima uit!

Wel bijzondere prijzen bij sommigen.

Tom960

Citaat van: Emiel op 24-09-2017 17:37:04
Ik vond het ook leuk, volgend jaar weer.
Clubstand zag er prima uit!

Wel bijzondere prijzen bij sommigen.

Bedankt om de 1/18 S60 mee te nemen en dikke S60 heb je daar.  8)

StefanCJ

Met alle respect voor de organisatoren en alle mensen die er ongetwijfeld veel tijd en energie in hebben gestoken; ik vond het dit jaar tegenvallen. De tweedehands artikelen worden elk jaar roestiger én prijziger lijkt het wel en verder veel handelaren in modelautootjes. Ik kwam dit jaar niet zoveel bekenden tegen als voorgaande jaren, dat maakte het voor mij altijd tot een leuk evenement. 

Erg jammer, ik vond de VKB altijd een ontzettend leuk evenement. Mogelijk is de doelgroep nu ook anders dan vroeger (veel échte oldtimereigenaren of verzamelaars van modelauto's), ik weet het niet.

:)

Spin!

Ondanks de vele kritieken die we hier en daar lezen was het voor ons als 850 club een geslaagde beurs. Met maar liefst 11 nieuwe leden en wat merchandise verkoop mogen we toch wel van een succes spreken.

Wat de kraampjes beneden betreft. Met onze clubauto's (850/X70) zijn we de modernste Volvoclub op de beurs. Verder tref je inderdaad veel gebruikte onderdelen aan van de oudere modellen. De onderdelen voor onze auto's zijn inderdaad schaars. Estateservice was er niet? Nordicar wel, die had nog wel wat liggen. Verder was het inderdaad zoeken. Ik heb ondanks dat toch best wat clubmensen gezien met een mooie vondst in hun tasje.

Verder viel mij op dat er meer kraampjes zijn voor (cosmetisch) onderhoud en gereedschappen. Persoonlijk dingen die mij niet echt boeien omdat ze ook op een BMW of Renault-beurs kunnen staan. Het heeft geen raakvlak met Volvo. Maar dat is wellicht mijn bekrompen gevoel ;D.

Om de leden gerust te stellen, ik heb bij de aanmelding voor deze VKB aangegeven dat ik graag een vergadermoment zie met andere bestuursleden van collega-clubs om eens te brainstormen en een hoor- wederhoor sessie te houden vanwege de kritieken. Ben benieuwd wat ze er mee gaan doen.

Ik heb veel bekende gezichten gezien, the usual suspects waren er veelal wel. Ik heb ook wat gezichten gemist (ookal waren ze wel aanwezig). Het was toch wel weer gezellig en we doen het allemaal voor jullie ;). Volgend jaar zijn we er gewoon weer en we hopen jullie dan ook weer te zien op de VKB 2018 met het thema: 'aan het werk'.


www.vm-parts.nl

san


The Volvoboy

Ik ook! Deze keer met een auto die niet op dit forum thuishoort. ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km