Nieuw lid Martini

Gestart door Martini888, 12-09-2017 18:39:00

Vorige topic - Volgende topic

Martini888

Hallo iedereen,

Ik ben Martin van der Ven, een jaartje of 20 en heel gelukkig met een 1995 850 T5 als eerste eigen auto.
Ik heb de auto al sinds November 2016. Heb al veelvoudig gebruik gemaakt van de uitgebreide kennis hier op dit forum dus zou ik mij graag ook even voor willen stellen.
Ik zit nu in het vierde jaar van mijn studie aan de HAN Automotive (sommigen kennen dit misschien als de oude HTS Autotechniek).
Verder heb ik nooit als monteur gewerkt maar ik ben redelijk handig en veel doorzettingsvermogen dus ik probeer al het onderhoud en reparaties zelf uit te voeren maar soms gaan dingen mij ook iets de boven (denk aan koppelingen vervangen enz)
Over de auto nog. Het is een zilver grijze 855 T5 met onder andere 327000 km op de tellen (heb hem aangeschaft met 305000). Ik ben de 2e eigenaar. Heb de auto al heel wat verwend met nieuwe achterlichten, nieuwe koppeling, nieuwe distributie, een spoiler met remlicht, leren interieur, nieuwe remmen rondom en nog vele andere kleine dingen. Naar mijn weten zit er nog de originele motor (nog ongechipt) en aandrijflijn in de wagen.
Ik hoop dat ik wat toe aan voegen aan het forum met kennis en veel liefde voor deze geweldige auto's.

Marijn Degens

Hoi Martin,

Welkom!

Gr Marijn

classicT5

Succes met je studie, zelf ook gedaan, veel aan gehad.

Zit sowieso nog een forummer daar bij de han :)

T5-4life

Welkom en fotoooooos
C70 T5 coupe LPI 1998 399 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 317 dkm

Martini888

En hier zijn de "verplichte" foto's ;)

Om te starten, de foto's van hoe ik de auto gekocht heb:

Een foto van de auto na al enkele maanden en mijn aanpassingen

Iedereen die een grote estate heeft moet natuurlijk helpen verhuizen

Toch nog maar dat kastje ook mee

En als laatste gebroederlijk naast de (ietwat) jongere V90 tijdens een proefrit (ook een geweldige auto en rijdt goed maar je mist toch echt die extra cilinder wanneer je het gas intrapt)

Zoals te zien is, zal hij geen schoonheidsprijzen winnen maar de auto heeft mij nooit laten staan en loopt werkelijk als een trein.

Jans Duiven