endlinks van IPD naar Delphi

Gestart door RemkoT5, 21-10-2017 00:46:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RemkoT5

thanks voor de tip.
Op de bon stond natuurlijk niks, dan kan ik op internet de alg voorwaarden downloaden. etc etc.
Bij twijfel vraag ik de volgende keer of ik kan ruilen/retourneren, duidelijker kan ik t niet maken voor mezelf.

StefanCJ

Wat 850 Blues zegt: ruilen en geld terug is gewoon een gunst, zeker geen recht.

RemkoT5

#32
Haha, de Meyle HD endlinks zijn binnen...



Ze zijn mooi en van RVS ;D

yannickdv

Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green

Vulk

Waar heb je ze nu besteld?

RemkoT5

#35
Hoi Vulk,
Hier,
http://www.ebay.co.uk/itm/516-060-0000-HD-MEYLE-Stabilizer-link-fit-VOLVO-/201924335595?fits=Car+Make%3AVolvo&hash=item2f03a0d7eb:g:AzkAAOSwBt5ZGVr7

2 stuks voor Euro 48,- inc. verzenden, vanuit de UK

Zal vast wel ergens goedkoper te vinden zijn op internet.

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

jellejas

Ik heb ook een setje van autoonderdelen24 gekocht voor 50ish euro.
BRAAAAAAAP STUTUTU

RemkoT5

#38
En dan de montage,

auto veilig opkrikken:

inspuiten met imal oid. Sleutel 16 en dop 17:


IPD´s hebben hun beste tijd echt wel gehad (7 jaar) zit aardig wat speling/beweging in de kop.


Lekker nieuw: montage met dop 15, vast zetten op 60 Nm de RVS glans doet pijn aan mn ogen zo mooi is het.


Proefrijden....  ;D ahhhhhh wat n verademing, geen rammeltjes meer. 8)

wzh meteen uitgevoerd met kleine beurt: motorolie en filter v.v. automaatbak olie aflaten en bijvullen, interieurfilter v.v. vloeistoffen controleren en omleggen winterbanden.



RemkoT5

#39
Vandaag weer flink wat snelweg km´s gemaakt. mijn vrouw vroeg zich af of er wat met de auto gebeurt was omdat deze zo opvallend comfortabel, soepel en stil rijdt... ;D ;D ;D. Yesss. dat zijn dus de nieuwe Meyle HD end links.


RemkoT5

paar dagen verder. wat n genot, ongelooflijk dat die oude endlinks zo slecht waren dat ik na verloop van tijd, aan het geschok (en af en toe gerammel) ben gaan wennen. sjongen sjonge, ik heb in jaren niet zo fijn in mn strak sturende auto gereden. ik ga die endlinks dus in het preventief onderhoud meenemen

Vulk


RemkoT5

Volgens de bon 7 jaar oud. IPD´s.