ABS ecu van V70 classis, past dat in een V70N

Gestart door classicT5, 25-05-2018 21:54:48

Vorige topic - Volgende topic

classicT5

Ik heb nog een goede ABS unit van een V70 classic liggen (zonder tracs, komt uit 20V N/A). Vriend van me heeft een V70N N/A, bj 2001 ook zonder tracs, maar met ABS storing (hij had hem uitgelezen en gaf aan ABS sensor RA #, heeft die vervangen en natuurlijk was dat niet de oplossing ;))

Kan ik die gewoon zo overzetten? Of gaat de canbus nog vervelend doen bij zon N en moet dat ingelezen worden?

Heb geen ervaring met de N qua sleutelen :(

arjen850

Citaat van: classicT5 op 25-05-2018 21:54:48
Ik heb nog een goede ABS unit van een V70 classic liggen (zonder tracs, komt uit 20V N/A). Vriend van me heeft een V70N N/A, bj 2001 ook zonder tracs, maar met ABS storing (hij had hem uitgelezen en gaf aan ABS sensor RA #, heeft die vervangen en natuurlijk was dat niet de oplossing ;))

Kan ik die gewoon zo overzetten? Of gaat de canbus nog vervelend doen bij zon N en moet dat ingelezen worden?

Heb geen ervaring met de N qua sleutelen :(

Als controller van voor 99 is gaat bet niet passen ivm canbus. Na 99 en 97 zijn ook niet uit te wisselen. Of het fysiek past weet ik eigenlijk ook njet

classicT5

Ah, dan gaat het waarschijnlijk niet werken, die ik heb is van 97 of 98.

Fysiek lijkt me wel te passen, ik heb onder de kap gekeken en ziet er precies hetzelfde uit. Zowel de 4 boutjes waarmee die vastzit als de 2 stekkers.

Uberhaupt een feest der herkenning onder de motorkap :) Zoveel hetzelfde. Ook gasklephuis was al eens gereviseerd wat ik zo zag.

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien