Poetsen

Gestart door Esveldt, 05-06-2005 12:58:32

Vorige topic - Volgende topic

Eugene

ziet er erg goed uit, denk dat ik de turtlewax maar in de afvalbak gooi en eens echt poetsspul ga aanschaffen ;D

If it's not blown, it sucks...

M a r c

In de aanloop naar Alsfeld vandaag mijn piano (da's een nieuwe naam die in me opkwam na het poetsen van mijn zwarte T-5R) even gewassen  :) Gewassen met Meguiar's Gold Class shampoo, velgen met All Wheelcleaner, daarna met Scratch-X het dak en de kofferklep gedaan zodat alle kleine krasjes weg zijn en toen met Deep Crystal Carnauba eroverheen. Effe de kunststofdelen afwerken met Vinyl & Rubber Protectant en klaar... het eindresultaat is verbluffend  :o  8) Alsfeld: here I come  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

thuur

Zo'n verhaal en dan geen foto's ???

Gr ;D

M a r c

Citaat van: thuur op 02-06-2006 17:52:18

Gr ;D

Hij schittert teveel....  ;D  Ik heb foto's gemaakt maar moet ik straks even uitlezen en oploaden.

info@europeantuning.nl

MarkoC70T5

Ik heb vandaag ongeveer het zelfde gedaan als Marc     ;D

Je bent wel even bezig maar daarna   :D even onze stoelen buiten gezet en lekker een uurtje naar de auto gekeken dat doet erg veel goed.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

M a r c

Nice!  Wat wordt die Saffron mooi diep van kleur als je 'm zo poetst. Mooi hoor  :)

info@europeantuning.nl

MarkoC70T5

Citaat van: M a r c op 02-06-2006 19:20:59
Nice!  Wat wordt die Saffron mooi diep van kleur als je 'm zo poetst. Mooi hoor  :)
zeker weten hoe meer je hem poetst hoe mooier de kleur word
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

M a r c

Citaat van: thuur op 02-06-2006 17:52:18

Gr ;D

Bij deze dan:

In het zonnetje

Spiegel van carbonfiber  ;D

info@europeantuning.nl

T W R 850

Je mag het dak wel eens schoonmaken ;D............................

van de zaak dan. ;D

thuur

Wow :o :o :o

Nou, dat was de moeite ;D

Gr ;)

IRH

Woooow, looking good!!
By the way, zo wil ik mijn grill ook wel....nice :P

MaxieS70

Ik ben 2e pinksterdag ook maar eens aan het poetsen geslagen met mijn setje meguiars spullen  ;D

Had er nog nooit mee gewerkt maar het heeft een diepe indruk op me gemaakt! Met de paint cleaner (stap 1) kwam er nog een hoop vuil van de lak en kleine krasjes werden onzichtbaar!  :D Polish overgeslagen omdat mijn auto toen ik hem kocht als gepolijst was dus meteen de NXT Tech wax erop en zie hier het resultaat:

Je bent een middagje bezig maar dat is het zeker waard  ;D

Esveldt

Erg fraai!!!

Zeker die laatste foto.

Paul

fearless

Met zijn allen aan de meguiars.

Ik heb mijzelf van het weekend ook het meguiars 3 stappen plan aangeschaft bij European Tuning. Is kijken hoe het mij bevalt.  ;D

Rayman