Waar heb je je vandaag over verheugd?

Gestart door Vulk, 29-06-2018 09:58:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Vulk

#525
De kracht van dit forum. Ik ben al een tijdje op zoek naar een aantal speakers van mission. Ik had hier en daar wat gevonden in Nederland, maar had zelf niet de tijd om er direct om te gaan.
Spin! en Marc O hebben beiden voor mij een pakketje opgehaald en een tijd voor mij vastgehouden. Ik heb vandaag een rondje van 600km gereden en al mijn pakjes opgehaald. Bedankt heren!

Van één van de speakers heb ik echter dit qua aansluiting (zie foto). Herkent er iemand dit? Ik zou niet weten hoe ik dit moet gaan aansluiten.

edit: na wat verder zoeken ontdekt dat de schroefdraad 4x afgebroken is. Iemand een idee of dat zomaar te vervangen is?

The Demon

Even op internet zoeken, maar het lijkt mij dat je dat aansluit paneel gewoon kan vervangen.
Onderdeelnummer zal aan de binnenzijde staan vermeld.

Vulk

Intussen al besteld, inderdaad vlot gevonden op artikelnummer!

Spin!

Citaat van: Vulk op 27-05-2023 19:42:55De kracht van dit forum. Ik ben al een tijdje op zoek naar een aantal speakers van mission. Ik had hier en daar wat gevonden in Nederland, maar had zelf niet de tijd om er direct om te gaan.
Spin! en Marc O hebben beiden voor mij een pakketje opgehaald en een tijd voor mij vastgehouden. Ik heb vandaag een rondje van 600km gereden en al mijn pakjes opgehaald. Bedankt heren!

Van één van de speakers heb ik echter dit qua aansluiting (zie foto). Herkent er iemand dit? Ik zou niet weten hoe ik dit moet gaan aansluiten.

edit: na wat verder zoeken ontdekt dat de schroefdraad 4x afgebroken is. Iemand een idee of dat zomaar te vervangen is?

Was geen enkele moeite Thomas. Fijn ook dat alles opgelost is met de speaker. Ik had het niet gezien...

www.vm-parts.nl

Marc O.

En voor mij ook geen moeite, de verkoper bleek op een paar honderd meter van mij vandaan te wonen.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Jans Duiven

Vandaag per toeval een nette 850 AWD achterbumper gezien en gekocht voor €75 :eusa_dance: 


The Demon

Citaat van: Hans Duiven op 25-01-2024 19:34:17Vandaag per toeval een nette 850 AWD achterbumper gezien en gekocht voor €75 :eusa_dance: 


Hij wel!  :'(  :)

Jans Duiven

Citaat van: The Demon op 25-01-2024 19:46:30Hij wel!  :'(  :)

Zocht je er nog eentje? Dan zet ik zet bij de €75 er een 0 achter  ;D

rjverbrugh

Vandaag even bij Ruud (volvobug) langs geweest voor een magneetkoppelingbehandeling van de aircopomp. Speling is nu weer als fabrieksnieuw, en hopelijk si het uitvallen als het warm wordt verleden tijd.  Overigens binnekort maar wel het systeem laten laaghalen en opnieuw vullen met nieuwe droger en orifice, laatste keer was in 2017 of 2018.

volvobug

Citaat van: rjverbrugh op 28-04-2024 14:48:48Vandaag even bij Ruud (volvobug) langs geweest voor een magneetkoppelingbehandeling van de aircopomp. Speling is nu weer als fabrieksnieuw, en hopelijk si het uitvallen als het warm wordt verleden tijd.  Overigens binnekort maar wel het systeem laten laaghalen en opnieuw vullen met nieuwe droger en orifice, laatste keer was in 2017 of 2018.
Je hebt het seizoen 2024 geopend door de eerste te zijn die ik dit jaar afstel ;D
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Menno3274

#535
Citaat van: volvobug op 28-04-2024 22:14:56Je hebt het seizoen 2024 geopend door de eerste te zijn die ik dit jaar afstel ;D


Als ik eens in de buurt ben/kom ga ik ook contact met je opnemen. De motor voel je gewoon even een tik geven/afremmen met het in en uitslaan van de aircopomp. Bij warme buitentemperatuur bevriezen de leidingen en verdamper (gaat de aircopomp volgens mij niet meer uit) en blaast hij bijna niet meer. Dat zal wel een losstaand probleem zijn, denk ik.

Philip850

Ik verheug me dat ik na een aantal jaren weer lekker in een 850 ga rijden en hier weer terug ben.
Volvo 855R "Black Moose" '96
Mercedes-Benz L206D camper '73

rjverbrugh

Na wat gedoe (bleek dat ik de droger niet lekker op de leiding had geklikt, die plofte eraf als er druk op kwam....dus weer opnieuw dat ding erop thuis...) net even de airco opnieuw laten vacumere en vullen, was slechts Euro 90 kwijt. Viel me alleszins mee. 

Jans Duiven

#538
Remklauwen origineel Volvo ATE volledig gereviseerd besteld via autodoc.
De leverancier voert de merknaam DRI.

Hans

Philip850

Citaat van: Philip850 op 30-04-2024 14:00:23Ik verheug me dat ik na een aantal jaren weer lekker in een 850 ga rijden en hier weer terug ben.

En zojuist de eerste rit naar huis gehad in mijn zwarte 855R, heerlijk!
Volvo 855R "Black Moose" '96
Mercedes-Benz L206D camper '73