Waar heb je je vandaag over verbaasd?

Gestart door rob850/480, 28-06-2018 18:11:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

volvobug

Citaat van: peteRRR op 27-09-2018 12:09:56
Die Legend lijkt eigenlijk wel een Concept Future Car uit de jaren 70,..beetje Muscle heeft tie ook wel.

The New Variable Concept Car.

Groet

Muscle genoeg:

"De e-Legend Concept heeft een 100 kWh sterke batterij, gekoppeld aan een elektromotor. Het gecombineerde vermogen komt uit op 463 pk en 800 Nm koppel. Een sprint naar de honderd is in minder dan vier seconden gedaan en de topsnelheid ligt op 220 km/u. ..."

https://www.autoblog.nl/nieuws/peugeot-e-legend-is-de-dikste-peugeot-van-nu-114861
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

V70geRwin

Citaat van: volvobug op 27-09-2018 14:25:24
Muscle genoeg:

"De e-Legend Concept heeft een 100 kWh sterke batterij, gekoppeld aan een elektromotor. Het gecombineerde vermogen komt uit op 463 pk en 800 Nm koppel. Een sprint naar de honderd is in minder dan vier seconden gedaan en de topsnelheid ligt op 220 km/u. ..."

https://www.autoblog.nl/nieuws/peugeot-e-legend-is-de-dikste-peugeot-van-nu-114861

Beetje Polestar copie  :eusa_whistle:

peteRRR

En hij is maar liefst 1 cm korter en 17 cm breder en 30mm hoger dan onze oer 854 wat ook een vette auto is ;D

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Jans Duiven

Citaat van: volvobug op 27-09-2018 14:25:24
Muscle genoeg:

"De e-Legend Concept heeft een 100 kWh sterke batterij, gekoppeld aan een elektromotor. Het gecombineerde vermogen komt uit op 463 pk en 800 Nm koppel. Een sprint naar de honderd is in minder dan vier seconden gedaan en de topsnelheid ligt op 220 km/u. ..."

https://www.autoblog.nl/nieuws/peugeot-e-legend-is-de-dikste-peugeot-van-nu-114861

Concept meuk, dit ding had al moeten rijden!
Afwachten wat er van overblijft.

MikeyQR

Dat er in eens een roest hype is bij de 850's. :eusa_eh:
Iets wat ik al jaren roep dat er opgelet moet worden, achter de plastic dorpels roesten de meeste echt weg.

Heb dit zelf al vaak gezien en bij een paar van mijn oude 850's ook behandeld om roesten tegen te gaan.

Geef er gelijk een tip bij.
Heb je een 850 of x70 haal de plastic skirt eraf en gooi de boel eronder in de tectyl ook al zit er geen roest de skirt schuurd de lak langzaam aan stuk door bewegingen en torderen van de carrosserie.

 

Mathijs.

kan dr ook niks aan doen dat ik de roest ging aanpakken en het hier gewoon om het forum gezet heb en nu dus meer mensen hier naar gaan kijken. ;D
ziet het normaal ook niet vaak gebeuren dat iemand de de skirts er af haald, miss maar goed dat dat nu hopelijk wel vaker gaat gebeuren.
kunnen we die hokken nog langer op de weg houden :evil:

V70R^2

Hmmm, ik zie het zonet in de blogs, flinke roest op een best onverwachte plek..

Zelf met de V70's nooit gehad, maar ik zal eens wat tectyl bussen scoren en (hopellijk preventief) bij de 850 de skirts, wielkuipen en bumpers loshalen om te behandelen.

de geneRaal

Citaat van: V70R^2 op 07-10-2018 21:33:11
Hmmm, ik zie het zonet in de blogs, flinke roest op een best onverwachte plek..

Zelf met de V70's nooit gehad, maar ik zal eens wat tectyl bussen scoren en (hopellijk preventief) bij de 850 de skirts, wielkuipen en bumpers loshalen om te behandelen.
Goed bezig dat preventief aanpakken.
Ik zal ook foto's plaatsen van slechte plekken,want hij gaat toch helemaal kaal

Blackstone under construction

Wouter1973

Een gast in een Polo rijdt plotseling achteruit, omdat hij ruimte wil maken voor een graafmachine. Hop, tegen me aan.  :eusa_wall: We rijden een stukje verder om even de schade te bekijken, die gelukkig beperkt is tot een dikke kras op het grijze plastic van de voorbumper over een lengte van 30 cm. Ik noteer gegevens, en we spreken af nog even contact te hebben. De kras is te diep om weg te poetsen, dus ik naar Volvo schadeherstel. Daar blijkt dat ze het voor 5 tientjes weer acceptabel kunnen krijgen. Ik die gast appen, die plotseling aangeeft dat het geheel onduidelijk is waar de schuldvraag ligt en stelt voor om allebei de eigen schade voor eigen rekening te nemen. Hallo! Degene die een bijzondere manoeuvre uitvoert (bv. achteruitrijden) is toch altijd aansprakelijk? Geen zin in negatieve energie, maar verbaasd dat mensen geen verantwoordelijkheid nemen en hier gewoon netjes mee omgaan. Mafkees.

Barracuda_82

Als ik tegen iemand aan zou rijden en ik kan het helemaal afkopen met 5 tientjes, dan zou ik hem er een doos Bossche bollen bij geven en een buiging maken.
Johan van Tongeren - www.baddecision.works

Stefan

Citaat van: Barracuda_82 op 08-10-2018 15:51:41
Als ik tegen iemand aan zou rijden en ik kan het helemaal afkopen met 5 tientjes, dan zou ik hem er een doos Bossche bollen bij geven en een buiging maken.
Van de Groot natuurlijk  ;D
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

henry classic v70

Citaat van: Wouter1973 op 08-10-2018 15:25:27
Degene die een bijzondere manoeuvre uitvoert (bv. achteruitrijden) is toch altijd aansprakelijk?

Ja klopt..
Was hij niet achteruit gereden had jij geen schade gehad.. en was de graafmachine verantwoordelijk voor de eventuele schade aan z'n polo
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Wouter1973

Citaat van: henry classic v70 op 08-10-2018 18:49:59
Ja klopt..
Was hij niet achteruit gereden had jij geen schade gehad.. en was de graafmachine verantwoordelijk voor de eventuele schade aan z'n polo

Even iets duidelijker taal gebruikt. Hij gaat betalen. Is er inmiddels ook achter dat je een trotse 850-rijder niet zomaar met een kras laat zitten ;)

haasje

Zo hoorde ik laatst ook een goeie.

Iemand reed de rotonde op om vervolgens tegen een auto te botsen die daar al reed. De veroorzaker wist zeker dat hij niet fout was want de auto die op de rotonde reed gaf niet aan op de rotonde te blijven.  :eusa_wall:

Marc O.

Ik verbaas me erover hoe moeilijk een keurig nette en behoorlijk goed in de opties staande V70 NN D5 van 2012 is te verkopen. Ik weet dat zware diesels relatief onpopulair zijn, maar dat ik (ten opzichte van een half jaar geleden) zóveel met de vraagprijs moet zakken had ik niet verwacht.  ::)
...The Nile isn't just a river in Africa...