Waar heb je je vandaag over verbaasd?

Gestart door rob850/480, 28-06-2018 18:11:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjenT5R

Ja klopt als je meer dan 5 of 6 auto's geschorst hebt staan dan is de rest gratis.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Spin!

Citaat van: arjenT5R op 16-11-2018 15:40:55
Ja klopt als je meer dan 5 of 6 auto's geschorst hebt staan dan is de rest gratis.

Heeeeeeendig! ;D

www.vm-parts.nl

arjenT5R

Ja nog een voordeel van het hebben van veel auto's :P
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjenT5R

Gecheckt vanaf 5 voertuigen gratis dus.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

vincen tdi

En zo'n S60 willen ze natuurlijk graag van de weg af hebben  ;D ;D ;D
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

Snellebaksteen

Hmm, dan ga ik toch nog maar een motor aanschaffen en schorsen, anders mis ik dat voordeeltje. Vind ik wel een goede reden.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

elmarconi

Dan loont het al snel katvanger te worden ;-)
--
Autogas Inside . . .

Benny850

Citaat van: elmarconi op 16-11-2018 22:30:32
Dan loont het al snel katvanger te worden ;-)


Een kat vangen valt soms niet mee!

arjen850


rpakuypers


Vulk

Volgens mij zijn onze roffels zelfbewust! Deze morgen hadden mijn vrouw en ik het er over dat we waarschijnlijk onze boodschappenauto zullen vervangen door een gezinswagen zodanig dat we ook met deze op vakantie etc kunnen (en dus niet meer met de 850).

Daarnet waren we op pad met de 850 en wezen we af en toe modellen aan die we leuk vonden... Tegen het einde van de rit hoorde ik mijn remmen piepen (is jaren geleden), loopt de auto stationair onrustig en is de bestuurdersgordel weer vast komen te zitten.  :eusa_wall:

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

de geneRaal

Citaat van: Vulk op 17-11-2018 16:10:04
Volgens mij zijn onze roffels zelfbewust! Deze morgen hadden mijn vrouw en ik het er over dat we waarschijnlijk onze boodschappenauto zullen vervangen door een gezinswagen zodanig dat we ook met deze op vakantie etc kunnen (en dus niet meer met de 850).

Daarnet waren we op pad met de 850 en wezen we af en toe modellen aan die we leuk vonden... Tegen het einde van de rit hoorde ik mijn remmen piepen (is jaren geleden), loopt de auto stationair onrustig en is de bestuurdersgordel weer vast komen te zitten.  :eusa_wall:

Kosttie?  ;D
Blackstone under construction

The Demon

Citaat van: Vulk op 17-11-2018 16:10:04
Volgens mij zijn onze roffels zelfbewust! Deze morgen hadden mijn vrouw en ik het er over dat we waarschijnlijk onze boodschappenauto zullen vervangen door een gezinswagen zodanig dat we ook met deze op vakantie etc kunnen (en dus niet meer met de 850).

Daarnet waren we op pad met de 850 en wezen we af en toe modellen aan die we leuk vonden... Tegen het einde van de rit hoorde ik mijn remmen piepen (is jaren geleden), loopt de auto stationair onrustig en is de bestuurdersgordel weer vast komen te zitten.  :eusa_wall:
Ze hebben oortjes en een bewustzijn, nooit spreken over andere auto's als vervanging! Ze gaan dan gelijk in de protestmodus.

elmarconi

Citaat van: The Demon op 17-11-2018 17:47:39
Ze gaan dan gelijk in de protestmodus.

Limp-zelluf-maar-naar-home-modus.
--
Autogas Inside . . .