Ex forumlid Dirk overleden. Eerste pagina bevat nu belangrijke data.

Gestart door razorx, 11-12-2018 15:07:56

Vorige topic - Volgende topic

Brambo67

Wow, twee keer samen met Dirk mogen klussen aan mijn 850R toen ik die nog had. Totaal andere kerel dan ik ben maar wat hebben we een lol gehad. Heeft me oo vaak op het goede spoor gezet toen ik zelf weer eens vastliep in het rode 850R project. Aan alle nabestaanden heel veel sterkte. Rust zacht Dirk (of misschien ook niet, daarboven is vast een forum waar jij je over gaat ontfermen...)
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

glenfiddich1983

Droevig nieuws. Sterkte voor de nabestaanden en de velen hier die hem persoonlijk hebben gekend!
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

V70geRwin

Bizar, zag die ochtend nog een facebook post van hem. Hielp hij ook belangeloos iemand weer op weg met een 850 probleem zoals hij hier ook velen verder hielp met zijn enorme kennis. Natuurlijk had Dirk het hart ook wel eens op het toetsenbord en was recht door zee. Rust zacht en sterkte voor iedereen die hem dierbaar is.

850-2.520V-Driver

Ik ben er stil van... Wat een jaar...

petrolhead

Rust zacht Dirk.
Respect hoe hij in het leven heeft gestaan en vele anderen heeft geholpen.

Mooi Hans dat Lummel bij jullie kan komen.

Hans Duiven

Citaat van: petrolhead op 12-12-2018 14:16:01
Rust zacht Dirk.
Respect hoe hij in het leven heeft gestaan en vele anderen heeft geholpen.

Mooi Hans dat Lummel bij jullie kan komen.

Vanochtend heb ik in overleg met de familie besloten dat wij zaterdag Lummel gaan ophalen uit Nijmegen.
Ik ben echt heel benieuwd hoe Lummel zich gaat aanpassen in Nijeveen en we hopen er het beste van.
Daar gaan we ook ons best voor doen! Met rust en geduld komen we een heel eind.

razorx

Ronny belde mij net met het verzoek jullie op de hoogte te houden aangaande de uitvaart.
Als eerste wil ik zeggen dat alle betuigingen enorm veel steun geven aan Jessica, Jeff, Ronny en de andere nabestaanden.

Zoals het er nu uitziet zal de uitvaart op maandag 17 december zijn. Zodra er meer bekend is zal ik dat hier plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Yits

innocenti

Vol verbazing dit topic net gelezen. Veel te jong.
Heel veel sterkte aan nabestaanden, familie en vrienden.

marc-850

Je kunt blijven zoeken, maar de juiste woorden vindt je nooit...  :-\

Dirk was mijn Volvo redder in nood, als ik er zelf niet uitkwam. Vorige week zaterdag is hij nog een hele dag bij mij geweest om aan de V70 te sleutelen. Met het nodige vloeken en tieren, maar meer nog met een hoop schik!

Nu nooit meer 'kump goe', als het tegenzat...
Nu nooit meer 'kiekeboe', als hij een  verdwenen boutje terugvond...
Nu nooit ff 'zomaar' een bakkie aan de keukentafel...

Nu nooit meer Dirk...  :'(

Ga je missen, makker!

Michaell

Ik ben er gewoon stil van. Vreselijk nieuws. Dirk heeft mij in het verleden erg goed geholpen. Ik stuurde een PB en kreeg altijd snel antwoord en de koffie stond gelijk klaar.
Ik moet dit even verwerken. Een groot gemis voor de 850/V70 community. Hij kende onze auto's door en door en stond altijd klaar een helpende hand te bieden waar nodig.

Hij nam nooit een blad voor de mond en ik kan mij voorstellen dat dit nieuwe forum leden wat af schrok van tijd tot tijd.
Ik heb nooit de reden van zijn vertrek geweten van het forum. Maar ik vermoed dat dit er een beetje mee te maken had.
Ik ken Dirk niet echt. Ik heb hem maar 2x echt ontmoet. Maar van wat ik kan peilen had hij een hart van goud.

Sinds ik dit nieuws vanochtend heb gehoord heb ik de hele dag aan hem lopen denken.

Heel veel sterkte toewenst aan zijn familie en nabestaanden.

razorx

Zojuist letterlijk overgetypt uit de brief die Ronny mij doorstuurde. Natuurlijk is dit alles ook uit naam van Jessica en Jeffrey en Karina en Frank, hun aller kinderen en Lummel:

Citeer
Zo plotseling zo onbegrijpelijk, zo machteloos.
Dirk Derks
7 september 1965 - 11 december 2018

"Het is goed zo"

U kunt persoonlijk afscheid nemen van Dirk op zondag 16 december van 14:30 tot 16:00 uur in het uitvaartcentrum van coöperatie DELA Staddijk 125 te Nijmegen.

De crematieplechtigheid wordt gehouden op maandag 17 december om 13:00 uur in de aula van crematorium Waalstede, Staddijk 130 te Nijmegen.

Dirk zou het mooi vinden als u in plaats van bloemstukken één onverpakte witte roos mee zou nemen naar het crematorium.

VolvoJac

Net als vele anderen hier op het forum ben ik hier ook erg stil van.
Hoorde het nieuws gisteravond.
Moeilijk voorstellen dat hij er niet meer is.

Ik heb in de loop der tijd meerdere reparaties aan mijn Volvo met hem uitgevoerd.
Je wist gewoon dat na een bezoek aan Dirk je auto weer goed was en dat jezelf naar huis ging met een bak nieuwe kennis en ervaring. Dit icm met een dag gezelligheid en het wij gevoel van 'wij houden samen onze hokken voor altijd en eeuwig op de weg".

De grote 'kleine' Dirk. Voor de duvel niet bang.
Kennis en raad voor vrijwel elk Volvo probleem.
Altijd bereid om je te helpen of te adviseren.
Geen klus was hem te gek.
Die Dirk is er niet meer en daar moeten wij mee leren leven.

Heel veel sterkte toegewenst alle familie en nabestaanden.
Volvo 850 T-5. En opeens is het jouw Volvo.
Lid Evenementen Commissie Volvo 850 Club

BBS

Zijn er nog mensen die van dit forum aanstaande maandag aanwezig zijn bij zijn crematie?
Ik in ieders geval, moreel ben ik hem dat verplicht en ik wil Dirk de laatste eer bewijzen en ook de nabestaanden.

Wat zou het mooi zijn als we -als Volvo beminnend forum- "onze" Dirk een laatste eer kunnen bewijzen in de vorm van een soort "ere" haag van Volvo's?
Volvoloos....

Miel850

Tragisch! Sterkte voor familie, vrienden en nabestaanden.
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

razorx

Ik weet niet of een haag van Volvo's in colonne een goed idee is.
Bij het afscheid van Ron (een goede vriend van Dirk) hebben we dat gedaan.

Zo een colonne wil graag een lange rij blijven vormen. Hierdoor worden verkeersregels genegeerd en komt de verkeersveiligheid in gedrang. Daarnaast lopen wij het risico als asociale bestuurders te worden gezien. Hierbij wil ik jullie vriendelijk verzoeken dit niet te doen.

Het is te kort dag om hier een vergunning en begeleiding voor aan te vragen.
;)