De cream yellow van Sander

Gestart door sanderT5R, 29-12-2018 20:09:16

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Ik hoor het wel hoor. Onze CY heeft van die latere *70 lijsten (de dikke) en dat vind ik eigenlijk niks.
De originele zijn al een stuk beter.

sanderT5R

Zo, even een laag stof weghalen hier..

Niet heel veel gedaan aan de 850 aangezien we een ander huis gekocht hebben en daar behoorlijk wat tijd in gaat zitten.

De Volvo moest dus ook mee naar zijn nieuwe adres en omdat de auto nog geschorst is was dit dus niet even rijdend te doen. Ondanks dat het maar een paar honderd meter rijden is toch maar braaf een ambulance geregeld:

En in zijn nieuwe hokkie:

Wel een tijdje terug voor de voor- en achterzijde nieuwe ruitensproeierpompjes besteld en meteen ook 2 nieuwe wisserarmen met nieuwe bladen.

Beide pompjes werkten niet meer en zaten vol met aanslag.. Ook waren de koplampwissers losgekoppeld. Alles weer aangesloten en werkt weer perfect :).

Zaten voorheen ook flatblades op de auto gemonteerd maar die vind ik te modern ogen op de auto. Aangezien de wisserarmen aan het roesten waren en ik deze wilde vernieuwen ook meteen maar de wissers vervangen. Oogt dat ook weer helemaal fris:

Hoe de volvo er nu bij staat 8):

Chris

Wat een plaatje! Staat er erg strak bij.

Velgen zijn ook erg mooi geworden. Waar heb je dit laten doen? Ik heb zojuist een opknap setje Comets op de kop getikt en zoek een adresje :).

sanderT5R

Citaat van: Chris op 14-10-2019 07:41:17
Wat een plaatje! Staat er erg strak bij.

Velgen zijn ook erg mooi geworden. Waar heb je dit laten doen? Ik heb zojuist een opknap setje Comets op de kop getikt en zoek een adresje :).

Dank je :)

Bij supervelg in Drunen.

V70R^2

Keurig, mooi nachthok voor de wagen bij het nieuwe huis.

Ik zag de wisserarmen en de R&D sticker, hopelijk zijn de PP parts ruitenwisserarmen een beetje oké, ik heb ook maar gelijk een setje besteld om te proberen..

sanderT5R

Citaat van: V70R^2 op 14-10-2019 23:09:52
Keurig, mooi nachthok voor de wagen bij het nieuwe huis.

Ik zag de wisserarmen en de R&D sticker, hopelijk zijn de PP parts ruitenwisserarmen een beetje oké, ik heb ook maar gelijk een setje besteld om te proberen..

Thanks, en voor de kosten van de armen hoef je het niet te laten. Het is iig het proberen waard.

volvobug

Staat er netjes bij zo op die velgen, en leuk 'hokkie' heeft de CY gekregen!
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

sanderT5R

Zo, even wat stof afblazen van dit topic en van de CY.

Vanwege aankoop klushuis al een tijdje niet veel aan de 850 gedaan maar vanmiddag in het zonnetje weer eens de auto schoon gemaakt. Niet heel spannend natuurlijk maar lekker om weer even aan de auto bezig te zijn.

Motorruimte wat gefatsoeneerd:

En daarna de auto gewassen met als resultaat:

Over een paar weken eens proberen om er na 7 jaar weer eens APK op te krijgen..

Voor nu mag ie weer naar binnen om stof te happen :P

volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Ries van de Zilverschuit

Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

The_former_saint

soumsoum

wauw!
zijn de delen zoals bumperdekken en roofrails ook gespoten? Ziet er zo mooi donker uit!
Volvo 855R 1996

sanderT5R

Citaat van: volvobug op 28-03-2020 21:17:49
Strakke CY hoor!  :eusa_clap:

Citaat van: Ries van de Zilverschuit op 28-03-2020 22:03:36
Plaatje!

Citaat van: The_former_saint op 29-03-2020 22:36:24
Prachtwagen!

Thanks heren :)!

Citaat van: soumsoum op 30-03-2020 20:55:50
wauw!
zijn de delen zoals bumperdekken en roofrails ook gespoten? Ziet er zo mooi donker uit!

Dank je! 

Kunststof delen zijn door de vorige eigenaar allemaal vernieuwd, dus alle eer aan hem wat betreft de staat van de auto. Zijn nu alleen weer in een dressing gezet..

Dakrails en lijsten langs de voorruit heb ik gespoten met zwarte plastidip. Worden door mij toch niet gebruikt waar ze voor bedoeld zijn ;). En alles ziet er meteen een stuk frisser in dezelfde kleur/structuur..

)()()sT

Wat een ontzettend gaaf ding is het toch.... daar valt de mijne nog maar bij in het niet ::) ;D
Snel eens live aanschouwen 8)

sanderT5R