hopelijk niet iemand van hier?

Gestart door sander69, 11-01-2019 17:01:31

Vorige topic - Volgende topic

sander69

Kind smeekt om einde verkeersruzie | Binnenland | Telegraaf.nl

https://www.telegraaf.nl/video/3012266/kind-smeekt-om-einde-verkeersruzie

..koppeling toch gelukt....
C70 cabrio D5 2007
V70 R AWD 1997
245 Turbo 1983
Saab 900 Aero classic coupe FPT 1992

Piet

Tja... wat een agressieve frustraat is dat zeg.

NinaPaul

Ik kan de frustratie wel begrijpen, de uiting ervan niet.

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

kulk

Dat kind tikken geven, wat een miet jonge 😂

Piet

Citaat van: kulk op 11-01-2019 18:22:58
Dat kind tikken geven, wat een miet jonge 😂

miep jonge

760Turbo

V70 meneer is een beetje over zn toeren en zal wel meer hebben meegemaakt die dag. Dan nog is zn reactie ongepast.
De filmert vind ik eigenlijk een beetje een uitdager, hij kan gewoon naar rechts het stoeppie op om elkaar te passeren. Hij zal toch ook wel snappen dat je over zo'n lengte niet kunt overzien dat je niemand tegenkomt.
Eigenlijk had dat kind beter kunnen rijden, die had dat inzicht wel om meteen ff naar rechts te gaan :)
855 T-5 aut. 1995 Lpi  420

kulk

Citaat van: Piet op 11-01-2019 18:40:06
miep jonge

Ja echt joh, die jongen van mij zegt altijd 'moet ik uitstappen?' als iemand iets doet😂

NinaPaul

Zo is die agressor, waar het nu over gaat, waarschijnlijk ook opgevoed groot gebracht.

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Marc O.

Gast heeft waarschijnlijk niet meer verstand dan de gemiddelde hangcultuur mossel. Kun je 'm niet eens kwalijk nemen.
...The Nile isn't just a river in Africa...