Ik en mijn 850 R stellen zich voor

Gestart door Mausio91, 08-03-2019 20:37:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mausio91

Dag mede ovlov liefhebbers, bij deze stel ik mij en mijn 850R zich voor aan het forum ;D

Mijn naam is Maurice en ik ben altijd een groot fan geweest van de 850 gezien zijn rechte hoeken maar ook sportief uiterlijk en om niet te vergeten het hele wolf in schaapskleren stuk.
Toen ik echt een auto nodig had ben ik meteen gaan zoeken naar een 850 T5R of R en ben nu bijna 2 jaar in het bezit van het plaatje hieronder.(mijn 1ste auto  :angel:)


Vrijwel meteen na de aankoop heb ik een stage 0 uitgevoerd en hierbij was mijn eerst grotere klus de carterventilatie.
Dit is langzaamaan gegroeid naar een Rica tune, IPD intercooler buizen en een open luchtfilter.


Na een chiptune heb ik de smaak van meer vermogen goed te pakken gekregen en heb ik besloten een extra blok te kopen en deze klaar te maken voor het wat grotere vermogen.


Ik ben van plan om mijn reis hierin ook vast te leggen op dit forum en zal hiervoor een Webdagboek starten waarbij ik de hulp van jullie hard nodig zal hebben  ;D

Hieronder alvast een paar teasers:


blauweroffel

Zoooo, dat is nog eens een binnenkomer.....

Welkom en inderdaad: begin maar een blog, gaat interessant worden dit.

BR

Stefan

Ik zie de foto's niet  :(
En welkom hier natuurlijk  8)
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

Mausio91

Citaat van: Stefan op 08-03-2019 22:26:08
Ik zie de foto's niet  :(
En welkom hier natuurlijk  8)

Dankje :)
Ik had de foto's op google photo's geplaatst dit is blijkbaar niet al te public, nu via imgur hopelijk werkt dit beter

classicT5


Stefan

Citaat van: Mausio91 op 08-03-2019 22:40:24
Dankje :)
Ik had de foto's op google photo's geplaatst dit is blijkbaar niet al te public, nu via imgur hopelijk werkt dit beter
En het werkt nu wel, ziet er leuk uit  :D
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

Vulk

Dat is een mooi exemplaar, ik ga je weblog volgen.