The Demon, Olijfje en Puntmuts. Niet schrikken, maar Olijfje is te koop!

Gestart door The Demon, 01-03-2011 22:21:39

Vorige topic - Volgende topic

V70geRwin

Zo, pittig jaar en dat gaat je niet in de koude kleren zitten.
Maar wat je tekent is altijd je positieve afsluiting van je berichten, keep up the spirit Walter.

Je achteras is wel een klusje idd. Maar als we ons met een paar man kwaad maken moet dat wel te doen zijn toch?

The Demon

Citaat van: V70geRwin op 06-02-2023 10:49:04
Maar wat je tekent is altijd je positieve afsluiting van je berichten, keep up the spirit Walter.
Ik probeer altijd iets positiefs te vinden in wat er gebeurd, dat is nou eenmaal mijn karakter, al valt het soms niet mee, achter de wolken schijnt toch altijd de zon. En zoals ze zeggen; je moet toch doorgaan met je eigen leven en genieten.
Citaat van: V70geRwin op 06-02-2023 10:49:04
Je achteras is wel een klusje idd. Maar als we ons met een paar man kwaad maken moet dat wel te doen zijn toch?
Dat lijkt mij wel, maar is iets voor Mei/Juni dus dan roep ik nog wel een keer om hulp.

BBS

Jeetje Walter.... Wat een sores toch allemaal.
Ik hoop echt voor jullie dat het dit jaar een stuk beter wordt!  Maar je blijft wel lekker positief. dat is wel fijn om te lezen al zou je de redenen er eigenlijk niet voor hebben.

Keep up the good Work Kearl!!
Volvoloos....

Jerra

Dag Walter,

We hebben elkaar niet eerder ontmoet maar mogelijk komt dat nog wel op een of andere meeting of iets dergelijks :)
In ieder geval vind ik dat je er inderdaad positief instaat zoals iedereen ook al op viel.

Keep up the good spirit!
'95 --- 855 A2 --- T-5R 2.0   --- MT --- tripletonner --- Dark Olive Pearl --- RammelendeRoffel
'91 --- 854 A1 --- GLT 2.5    --- MT --- enkeltonner --- Classic Red --- RestauratieRoffel
'87 --- 780      --- PRV6 2.8 --- AT --- dubbeltonner --- Champagne Beige Metallic --- 't Coupeblik
'95 --- 855 A2 --- 2.5-10V   --- AT --- quadrupletonner --- Regent Red Pearl --- De Audy met een "griekse ij"
2 SS'jes en 1 XBR

The Demon

Ja lieverds, jullie lezen het goed, Olijfje is te koop, met pijn in mijn hart.
Na 17 jaar lief en leed gedeeld te hebben nemen we afscheid van elkaar.
Reden? Die is er niet echt, behalve dat er allerlei kleine ergernisjes/storinkjes komen/zijn waar je prima mee kan rijden/leven maar je toch stiekum aan gaat ergeren.
Bijvoorbeeld; Een Vialle dampgas installatie waar geen onderdelen (lees: verdamper) meer voor te krijgen zijn.
Olijfje heeft ondertussen ruim 665.000 km op de teller staan en loopt verder nog perfect op zowel benzine als LPG.
Afgelopen vakantie naar Italiƫ ruim 5000 km gereden en slechts 1/4 litertje olie bijgevuld, ondanks dat de 2.0 10V er soms flink aan moest trekken in Toscane, dat torretje is gewoon nog in top conditie.
Als je interesse hebt, doe een net bod en Olijfje is van jou inclusief R-bumper en de laatst nieuw geleverde achterspoiler MET beugeltjes.

Foto's op verzoek. (Geen zin om die nu op te zoeken)

The Demon

Gebroederlijk naast elkaar.
Mijn oude en nieuwe liefde.
Al zal ik de oude wel gaan missen.

MikeyQR

Nette V70N heb je daar.
Zo aan het kenteken te zien een 2.4T heerlijke motoren zijn het, lekker veel koppel onderin.
Na een tijdje mis je de 850 niet meer......, nouja nog een klein beetje dan. :eusa_shifty: 

Vulk

razorx

Gefeliciteerd met je aanwinst Walter! Soms is de liefde voor een wagen weg. Je hebt er anders lang genoeg mee gedaan. Het leven gaat voort.
Veel veilige kilometers!

The Demon

Citaat van: MikeyQR op 16-09-2023 11:25:55Nette V70N heb je daar.
Zo aan het kenteken te zien een 2.4T heerlijke motoren zijn het, lekker veel koppel onderin.
Na een tijdje mis je de 850 niet meer......, nouja nog een klein beetje dan. :eusa_shifty:
Wat ik het meeste aan de 850 ga missen zijn de rammeltjes en kraakjes van het interieur (NOT!).

Hans Duiven

Citaat van: razorx op 05-02-2023 23:12:13Voor jou altijd Walter.

En idd je laatste hemd heeft geen zakken. Sukkel zelf ook met wat dingetjes. Van leven ga je dood.
Train me wel suf en dat is leuk. Kom verder dan ik ooit was qua conditie maar onderga tegelijk meer defecten.

Van leven ga je dood zeggen lieve mensen tegen me.

Zoals Erik Scherder zegt: "Dit gebeurt er bij beweging in je hersenen

Door te bewegen verbetert de doorbloeding van de witte stof in je hersenen. Daardoor kun je nieuwe signalen en informatie beter verwerken.
Die witte stof is kwetsbaar voor veroudering. Daarom gaan je hersenen langzaam achteruit als je ouder wordt", zegt Erik Scherder. Maar sporten heeft nog meer positieve effecten. "Het zorgt als het ware ook voor voedingsstoffen in het brein waardoor je beter functioneert. Bewegen maakt je dus slimmer, geconcentreerder en sneller."

pcpg.janssen

Citaat van: The Demon op 18-09-2023 21:29:06Wat ik het meeste aan de 850 ga missen zijn de rammeltjes en kraakjes van het interieur (NOT!).
Herkenbaar. Zo'n P80 Volvo rijdt prima, maar de rammeltjes en kraakjes doen echt wel af aan het kwaliteitsgevoel van de auto. Veel plezier met de V70N.

de Boeing

En ook hier: end of an era ...

Maar wel begrijpelijk, en logische opvolger (als zijn die N's onderhand ook geen jonge auto's meer  :eusa_shhh: ). Rijdt (tikkeltje) saai maar heerlijk comfortabel, veel plezier ermee. And keep us posted!

The Demon

De 850 is meer autorijden, de N is gewoon rustig cruisen.