Dazzle's V70 2.3 T5 NBP

Gestart door Dazzle, 23-12-2020 12:54:13

Vorige topic - Volgende topic

850blues

Geen ervaring mee, maar waar ik aan zou denken - als je de isolatiemat wilt laten zitten - zou zijn om dit soort kattenbakvulling* (https://www.petsplace.nl/happy-home-ultra-hygiene-wit-kattenbakvulling-8711621934996-pps) er in te strooien en ff laten werken. Met veger en blik opvegen en daarna goed uitzuigen en evt. herhalen.
Wil je minder troep, dan kun je dat grit ook in een (oude) kussensloop doen (evt. met een plank + extra gewicht erop leggen om het goed aan te duwen).

* Kan waarschijnlijk ook prima (of nog beter) met dat spul wat ze in garages gebruiken om olie mee te absorberen.

2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

volvobug

Nadat je het ergste vocht weg hebt gehaald, met de voorgaande tips, vervolgens met kranten onder de mat rijden en die regelmatig vervangen zolang ze vochtig worden.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Dazzle

Thanks..... heb net bestuurdersstoel losgemaakt en op achterbank gelegd. Onder die mat is t ook nat maar veel minder. Heb de iso mat losgesneden en die ga ik proberen schoon en droog te krijgen met waterstofzuiger. Ik bedenk me net dat mijn vriendin voor haar paardenstal houtkorrels gebruikt. Zal zooitje geven maar misschien is dat iets. Kranten moet ik ff scoren want zowel buren als ik krijgen niets meer binnen. Een kacheltje een paar uur erin, helpt dat goed?

Dazzle

En korrels erin.... Rest staat te drogen