Welke H drijfstangen zijn de beste?

Gestart door The_former_saint, 26-06-2021 21:21:45

Vorige topic - Volgende topic

The_former_saint

Mijn koppakking heeft de geest gegeven, en nu de kop er toch af moet, ben ik aan het denken om meteen H drijfstangen te kopen. Maar ik zie dat er een enorm prijsverschil in zit, er zijn sets te vinden van 400€, maar er zijn er ook die 150€ per stuk kosten...
Waar hebben jullie goede ervaringen mee?
Ik heb gezien dat er een paar jaar geleden een groupbuy geweest is bij maxspeedingrods, en die vallen goed mee van prijs, maar zijn jullie ervaringen er ook goed mee?

V70R^2

Die maxspeedingrods zijn dikke prima, ik heb nog nooit problemen ondervonden ermee, past goed en kan een hele hoop hebben!

Ik heb die van die groupbuys destijds geregeld en kan nog steeds met korting leveren mocht je willen.

The_former_saint

Bedankt voor de reactie.
Ik heb het forum nog eens doorzocht, en de kans is groot dat de koppakking toch niet stuk is, maar de radiator/oliekoeler (ik heb olie bij mijn koelvloeistof).
Ik ga eerst de radiator vervangen en zien of het dan is opgelost.

V70R^2

Dat zou een mooie meevaller zijn.

Die radiateur en IC pakketten hadden we ook groupbuys van, dst kan ook nogsteeds voordelig als je aluminium performance spul wilt. ;D

The_former_saint

Oh, had ik dat geweten... ik heb net een DO88 besteld...  :-\

Stefan

Citaat van: The_former_saint op 27-06-2021 23:08:11
. ik heb net een DO88 besteld...  :-\
Geen zorgen, dat is het echte performance spul   8)
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

V70R^2

Citaat van: Stefan op 27-06-2021 23:17:27
Geen zorgen, dat is het echte performance spul   8)

What he says! Aanzienlijk duurder, maar wel het mooiste spul!

Stefan

Kost idd wel wat, maar dan heb je ook wat.
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

Zoepertje

Inderdaad, met DO88 kan je eigenlijk niet verkeerd gaan.
Ik heb nu 6 maanden zo'n goedkopere GPI aluminium radiator.
En ik kan er op moment een liter (nu action) koelvloeistof achteraan gooien elke week. (hij lekt op 2 plekken). :eusa_eh:
Dus ik ga binnenkort weer terug naar Nissens aangezien een DO88 mij net iets te kostbaar is.

V70R^2

Je moet met die alu radiateur en IC vanuit China goed opletten met de montage dat die spanningsvrij blijft.

Mogelijk vind je daar de oorzaak van je lekkage..