ervaring met (betere) verlichting Volvo 850 / Angel Eyes

Gestart door wbeetje, 01-09-2023 23:00:36

Vorige topic - Volgende topic

wbeetje

Goede avond,

Ik vind de koplampen (gewoon dimlicht) van mijn 850 (sedan, 2.5 20V uit 1995) zeer slecht en minimaal licht geven.

Weet iemand of er iets van after market lampensets verkrijgbaar zijn? Bijv. iets met Led of Xenon. Ik ben wel eens zogenaamde Angel Eyes tegen gekomen als ik Google. Maar geven deze beter licht en kunnen die evt. voorzien worden van sterkere (led)lampen of zo?

Iemand ervaring of antwoorden op bovenstaande?

Alvast bedankt,

Gr. wbeetje

RemkoT5

Hoi wbeetje, heb je de Night Breaker van Orsram al eens geprobeerd. Scheelt wel wat tov de standaard. Al is 't geen led of xenon. Als je t glas goed schoon maakt en nieuwe spiegels plaats helpt ook. Als de spiegels ca 15 jaar oud zijn wil er n laagje patina op komen, dat krijg je er niet (goed)af. Aftermarkt xenon is verkrijgbaar en heldere koplampen, staat genoeg over en how to's op dit forum. T zal er vast mooi uitzien als 't je smaak is, 't lichtbeeld wordt er helaas niet altijd beter op.

The Demon

Ik heb H! LED lampen van Philips in de originele lampen zitten, geeft prima licht en geen afkeur bij de APK.

RemkoT5

Kijk an ik wist niet eens dat t al bestond  ;D
Mn night breaker lampjes doen t nl al jaren. Als deze eens eraan gaan zal ik kijken of die Led H* wat is.