SjoerdW > Utrecht > stelt zich voor

Gestart door SjoerdW, 21-07-2024 15:29:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SjoerdW

Hallo allen,

Dan ein-de-lijk toegelaten tot het forum ;). (Grapje mods, ik snap dat dit ook gewoon hobby is).

Het werd eens tijd om me voor te stellen. Hopelijk kan ik met een beetje hulp hier en daar nog jáááren genieten van mijn pittige 850.

Als kind werd ik rondgereden in de 940 van m'n ouders, en na het behalen van mn papiertje verreweg de meeste km's in die klasbak gereden. Recentelijk help ik een vriend bijna wekelijks met het opknappen en verzorgen van zijn mooie 940. Als zoon van een fietsenmaker heb ik altijd een zwak gehad voor techniek en vette klauwen, en na de nodige kleine klusjes rondom mijn 306 cabrio uit 1995, dacht ik waarom niet een échte droommauto? Ik heb altijd een zwak gehad voor 90s auto's en de 850 vindt w.m.b. de perfecte balans tussen hoekig en afgerond. Technisch nog niet te ingewikkeld om aan te werken, thans dat is mijn inschatting voor nu :x.

Bloed kruipt toch waar het niet gaan kan; hup! op zoek gegaan naar een mooi exemplaar in een goede staat. Voor een eerlijke prijs een mooie zwarte station gevonden bij Marc (mogelijk ook actief (geweest) op dit forum). Heerlijke auto, het nodige aan gedaan en vervangen maar nog genoeg aan te werken om het interessant en leuk te maken.

Ik hoop veel van deze auto te leren, en waar mijn kennis en inzicht schort, aan te vullen met de hulp van o.a. jullie en de andere fijne mensen van verschillende garages waar ik inmiddels al contact mee heb gehad.

Groeten uit het altijd mooie Utrecht!


Menno3274

Welkom. Veel plezier met de wagen. En nu je toegang hebt zal je genoeg (nodige) informatie kunnen vinden. ;D

Dazzle

Welkom. Leuke Teaser die foto 🙃

Bollocks

Welkom van een andere jonkie op dit forum, dat ook nog veel moet leren...
En nu de rest van de foto's nog... :eusa_clap:
Life 's too short to drive boring cars!

SjoerdW

Citaat van: Bollocks op 22-07-2024 01:17:00Welkom van een andere jonkie op dit forum, dat ook nog veel moet leren...
En nu de rest van de foto's nog... :eusa_clap:

🫡

volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.