Wie weet waar dit afgebroken van is?

Gestart door Jerra, 19-03-2025 07:13:54

Vorige topic - Volgende topic

Jerra

Hallo allemaal,

Bij het herplaatsen van het deels loshangende subframe kwam er ineens een stukje metaal naar beneden.

Het viel ongeveer uit de regio versnellingsbak diff/stuurhuis/luchtfilterhuis of kwam uit het subframe zelf vallen.

Zie de foto's, ben benieuwd wat het is dan kan ik het vervangen  ;D
T-5R (855) - 2.0 - MT - Dark Olive Pearl - '95
780 - 2.8 - AT - Champagne Beige Metallic - '87

volvobug

:o  je moet de auto meteen stop zetten nu dit onderdeel niet meer op zijn plek zit, levensgevaarlijk :o

geintje natuurlijk, ik zou het niet weten, herken er niets in. Lijkt me eerder een afgebroken bitje of drijfpen o.i.d. van een vorige sleutelaar.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Jerra

Haha hij staat nog op de brug hoor... ::)

Had het stuurhuis niet goed op z'n plek gezet dus was nog aardig aan het rommelen met het subframe weer vastzetten, nu allemaal opgelost en eindelijk de auto gestart voor een rondje met de nieuwe koppeling.
Zou dus wel kunnen dat het afgebroken is door door spanning van het subframe op het stuurhuis, en later loskwam, maar geen idee eigenlijk.
Stuurt prima nu het allemaal weer op zn plek zit, voel niets geks.

Nouja gestart... *tik* en niets meer ;) Maar daar ga ik binnenkort weer naar kijken.

In de tussentijd leen ik de Fiat 500c van ma en de 850 10v van mijn schoonvader, ook lekker om weer eens wat anders te rijden.
T-5R (855) - 2.0 - MT - Dark Olive Pearl - '95
780 - 2.8 - AT - Champagne Beige Metallic - '87