Crash’s shitbox? Van een shitbox naar een normaal ouwe hok.

Gestart door Crash, 08-02-2026 13:42:26

Vorige topic - Volgende topic

Crash

Kwam bij Makro een gele t5r tegen.

Zo te zien is de Apk verlopen en de interieur  zag er best ruw uit, dus ik neem aan dat dit een opknapproject is.

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.
Rood is sneller

Menno3274

Dat denk ik ook. Buitenkant lijkt wel al aardig strak. :D

Duell

Ik weet het niet zeker, maar ik weet dat Garage Idenburg aan de overkant, jaren lang al een CY T-5R estate heeft, (en een witte 850R) en die CY werd mij +/- 4 jaar geleden aangeboden, omdat de eigenaar hem niet meer gebruikte...   de XC70 was makkelijker instappen... :) 

Crash

Citaat van: Duell op 19-09-2026 22:59:27Ik weet het niet zeker, maar ik weet dat Garage Idenburg aan de overkant, jaren lang al een CY T-5R estate heeft, (en een witte 850R) en die CY werd mij +/- 4 jaar geleden aangeboden, omdat de eigenaar hem niet meer gebruikte...   de XC70 was makkelijker instappen... :) 

Kan wel kloppen, ik zie de auto nu elke week daar staan.

De prijzen voor de Cream yellow zijn echt absurd nu.
Rood is sneller

Crash

Bij de sloop nieuwe speakers uit een c70 gehaald en deze erin gezet.

Ze klinken voller, maar de kartonnen speakers hadden op niveau een leuke punch in de bas.

Heb nu wel de neiging om op mp een amp en subwoofer te zoeken.
Rood is sneller

Crash

Voordat ik naar de sloop ging, heb ik ook m'n oude loszittende hemel eruit gehaald. Dacht wilde die bij de sloop eraf halen en deels installeren. Maar ik moest eerst nog de antenne gat achterin ontroesten.

Gelukkig paste de nieuwe hemel in de auto.

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

Maar bij de sloop moest eerst een andere Volvo van het dak af, zodat de hemel eruit kon.

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

Het duurde ongeveer
2 1/2 uurtjes om dashboard en hemel eraf te halen.

Dashboard had ik verwijderd voor toegang tot regelkleppen van de verwarming.

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.o

Rood is sneller